تسمه فرم دار, فنر ها, قطعات فلزی

فروش تسمه فنری و تسمه استیل

تسمه فنری

فروش تسمه فنری و تسمه استیل

تسمه فنر یا تسمه فنری

فولاد فنر ۱٫۸۱۵۹  در  فرآیند  تولید  فنرهای چند لایه‌ای – مارپیچ، تخت و فنرهای  میل­ های تحت پیچش و همینطور تسمه فنر به کار می رود.

تسمه فنر تا قطر  ۳۰  میلیمتر  ضخامت و  گرد  تا  قطر  ۴۰  میلیمتر  موجود می باشد.  و  برای  کار در حرارت زیاد (تا حدود ۳۰۰ درجه سانتی گراد) نیز مناسب است.

فولاد فنر Ck75 با  شماره استاندارد ۱٫۱۲۴۸  برای  تهیه  تسمه فنر هایی  با دقت ابعادی و کیفیت بالا به کار گرفته می­ شود.

در  آلیاژ  تسمه فنر،  از  عناصر  سیلیسیم ، منگنز ، کرُم، وانادیم و مولیبدن با مقادیر مناسب استفاده می شود. تسمه های فنر دارای استحکام کششی قابل قبولی هستند.  هم چنین تسمه فنر دارای خاصیت ضدسایش می­ باشند. وجود سیلیسیم  در تسمه های فنر خاصیت الاستیسیته و وجود کرم استحکام و مقاومت در مقابل خوردگی را افزایش می‌دهد.‌ وجود خاصیت الاستیسیته در فولاد فنر کمک می کند. تا در شرایطی که فولاد تحت فشارهای بالا قرار  می گیرد.  بتواند  تا   حد  مناسبی  تغییر  شکل  دهد.  و  همینطور این قابلیت باعث می شود  که استحکام کشش در این فولادها افزایش یابد.

تسمه فنر در ضخامت های مختلف قابل در مجموعه تولیدی تک فنر عرضه می شود. متریال  اصلی  این  نوع تسمه، همانطور که از نام آن ها پیداست فولاد فنر است. که از آن ها جهت تولید فنرهای مختلف نیز استفاده می شود.

کاربرد تسمه فنری

تسمه ها و چهار پهلوهای فنر خام به دلیل داشتن سختی متوسط اولیه و همچنین به دلیل قابلیت سخت کاری خوب و بالا در صنایع متفاوت کاربردهای فراوانی دارد. و جهت ساخت انواع تیغه های آسیا برش و خم استفاده می شوند.

صنایع خودروسازی : 

در صنایع خودروسازی در شاه فنر خودرو های سبک نیمه سنگین و سنگین خصوصاً آلیاژهای ۷۷۰۱-۸۱۵۹-۷۱۷۶ کاربرد فراوانی دارند.

صنایع کشاورزی:

در قطعات و برخی از لوازم ماشین آلات کشاورزی به دلیل قابلیت استحکام بالا و مقاومت به سایش و حالت ارتجاعی و حفظ شکل ظاهری مصرف دارند.

حمل و نقل جاده ای و ریلی :

تسمه های فوق در قطعات واگن های قطار و فنرهای تسمه‌ای جهت ساخت شاه فنر های واگن قطار و قطعات و لوازم ماشین آلات راهسازی و راهداری و تیغه های گریدر و غیره مصارف فراوانی دارند.

صنایع سیمان و کاشی و سرامیک و مواد معدنی :

تسمه های فنر فوق جهت ساخت انواع تیغه ها و چکش های آسیاب سنگ،  سیمان، گج و خاک و… در فراوانی دارند.

و ضمناً تسمه‌های فوق جهت ساخت و تولید انواع تیغه های آسیاب لاستیک، پلاستیک، چوب، کاغذ، کارتون، پارچه، شیشه و همچنین جهت ساخت انواع تیغه های برش و خم استفاده فراوانی دارند.

برای اطلاعات بیشتر از قیمت ها و خرید انواع محصولات آلیاژی با بهترین قیمت از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

خرید تسمه فنری

جهت اطلاع از تسمه فنر لطفا با کارشناسان گروه صنعتی تک فنر تماس بگیرید.

تسمه فلزی :

تسمه های فلزی، قدیمی ترین و مستحکم ترین تسمه در صنعت بسته بندی است. با ضخامت و عرض های مختلف موجود می باشد.

از تسمه های فلزی برای بسته بندی بارهای سنگین که بیش از هر خصوصیت دیگری مقاومت و استحکام بالا مورد نیاز است استفاده می شود.

در بارهای سنگین که نیروی کشش بسیار زیادی به تسمه ها وارد می شود. باید از تسمه ای استفاده کرد که کمترین تغییر طول را در اثر این نیروی کششی داشته باشد.

زیرا به دلیل دارا بودن تسمه های فلزی فنری، که بهترین گزینه استفاده از خاصیت فنری به راحتی تغییر شکل نداده. و کالای بسته بندی شده را به یک پک تبدیل می کند. این نوع تسمه های فنری فولادی به صورت واکس خورده می باشد، که لایه واکس رویه و نوعی موم می باشد.

لایه واکس بر روی تسمه موجب انتقال بهتر (ZINC) شامل روی تنش در اطراف کالا به تسمه می شود. هم چنین با ایجاد بستری محکم روی سطح فولاد موجب فرو رفتن بهتر دندانه های فیدویل دستگاه کشش به گوشت تسمه شده. که مانع از سر خوردن و آزاد شده تسمه هنگام عمل کشش می شود. و این فرایند باعث خواهد شد بتوان تسمه را محکم تر و مطمئن تر کشید.

از تسمه های بسته بندی فنری فولادی جهت تولید بعضی از قطعات و ساخت بست ها از جمله بست اگزوز و ساخت فنر درب آسانسور استفاده می شود. شایان ذکر است تسمه فلزی روغنی و گالوانیزه از لحاظ استحکام کششی و کش آمدن (Elongation) مشابه بوده. ولی از لحاظ زنگ زدن تسمه روغنی در مجاورت رطوبت زنگ میزند. ولی تسمه گالوانیزه دچار زنگ زدگی نمی شود. تسمه های فولادی مشکی که با برند SIGNODE  امریکا شناخته شده است. از جهت استحکام کششی در سایزهای مختلف تحمل نیروی بالاتری دارند.

فروش تسمه فنری و استیل

فروش انواع تسمه های فنری و استیل در فروشگاه اینترنتی تک فنر.

امیدواریم بتوانید تجربه خوبی در فروشگاه تک فنر از خرید انواع تسمه های فنری و استیل داشته باشید .

انواع و اقسام تسمه فنری و استیل را در بخش محصولات “قطعات فرمدار تسمه ای” فروشگاه تک فنر جستجو کنید .

اگر به دنبال بهترین فنرهای تولید شده کشور هستید حتما سری به انواع فنرهای موجود در فروشگاه بزنید.

قیمت تسمه استیل

نوسان بالای قیمت فولاد به دلیل تاثیرات هزینه های جابجایی ، قیمت سنگ آهن ، قیمت روز نفت ، ارزش پول ملی ، تامین مواد افزدنی همچون مولیبدن ، منیزیوم و…. ، استهلاک دستگاه های کارخانه فولاد ، هزینه های نیروی انسانی و سایر فاکتورهای تعیین کننده است.

لذا قیمت فولاد ما را از درج قیمت تسمه ها و سایر متریال های در وبسایت معذور میکند. چنانچه قصد خرید محصولات تک فنر را دارید، از شما خواهشمندیم برای اطلاعات بیشتر از قیمت ها و خرید انواع محصولات فروشگاه تک فتر با بهترین قیمت از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

تلفن تماس :

۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱

۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷
ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *