تولید فنر, فنر ها

اهمیت تولید فنر در صنعت هوا فضا

تولیدی تک فنر

چرا فنرها در صنعت هوا فضا مهم هستند؟

اهمیت تولید فنر در صنعت هوا فضا.

وقتی فضای خارجی یک هواپیما عظیم را می بینید ، به راحتی می توان به این واقعیت پی برد. که صدها هزار قطعه کوچک در این شاهکار عظیم قرار گرفته است.

یکی از مؤلفه های کلیدی که احتمالاً حتی در نظر نخواهید گرفت ، مکانیزمی است که هواپیما بدون آن نمی تواند کار کند فنر است.

فنرها بخش حیاتی بسیاری از صنایع ، از جمله صنعت هوافضا هستند.

آنها ستون فقرات بسیاری از قطعات و اجزای سازنده را تشکیل می دهند. و به هواپیماها ، هواپیماهای بدون سرنشین ، ماهواره ها و موارد دیگر اجازه می دهند تا عملکرد خود را داشته باشند.

فنرها می توانند فشار زیادی را تحمل کنند.

یکی از دلایلی که باعث می شود فنر در صنعت هوافضا اهمیت زیادی داشته باشد ، مقاومت بسیار بالای آن در برابر فشار است.

مقاومت در برابر فشار ویژگی اصلی اکثر قریب به اتفاق فنرها است. و به لطف طبیعت بادوام آنها جز ایده آل برای گنجاندن در هر هواپیما هستند.

هواپیماها به قطعات محکم و بادوامی نیاز دارند. که نیازی به تعمیر و نگهداری مداوم ، به روزرسانی یا تعویض ندارند. اما در عین حال فوق العاده دقیق هستند. فنرها ها پاسخ کامل به همه این نیازها هستند.

بسیاری از برنامه های کاربردی در بخش هوا فضا به توانایی تحمل محیط های سخت به طور منظم نیاز دارند. از هواپیماهایی که روزانه در سراسر دنیا پرواز می کنند تا ماهواره هایی که به دور جو زمین می گردند.

این شرایط جوی منحصر به فرد و همچنین محیط های خورنده ، اغلب به این معنی است که باید از مواد مقاوم استفاده شود. بنابراین ، یکی از بهترین چیزها در مورد فنرها این است که، آنها می توانند از طیف گسترده ای از فلزات (مانند فولاد ضد زنگ و آلومینیوم) ساخته شوند. که باعث می شود مفیدترین باشند.

البته کاملاً ضروری است که کلیه قطعات توسط یک تولید کننده فنر صنعتی قابل اعتماد و با کیفیت ارائه شود. زیرا این امر به اطمینان از دوام هر نوع فنر که برای صنعت هوافضا ایجاد می شود، کمک خواهد کرد.

هر قطعه از نوع فنر که در هواپیما استفاده می شود باید با دقت بالایی تولید شود. تا اطمینان حاصل شود که قطعه قادر به کار همزمان با سایر قطعات است.

فنرها به اشکال و اندازه های مختلفی عرضه می شوند.

همه فنرها یک اندازه نیستند.برعکس ، شما می توانید آنها را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید ، مهم نیست که چه هستند. از آنجا که فنرها برای کاربردهای مختلف در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. آنها باید اشکال و اندازه های مختلفی به خود بگیرند.

ممکن است برای یک قسمت خاص به فنر پیچشی نیاز داشته باشید ، اما برای یک جزء کاملاً متفاوت به فنر فشاری نیاز دارید.

این بدان معنی است که برای تحقق استانداردهای بالای هوافضا ، فنرها باید متنوع باشند. زیرا همان فنر در کاربردهای دیگر بی فایده است.

فنرها به چندین عنصر یک هواپیما اجازه می دهند تا به درستی کار کنند. از جمله چرخ ها ، سیستم های سوخت ، درپوش ها و پره های فن ، بنابراین هر بخش به فنرهای متفاوت مانند پیچشی ، فشاری و غیره نیاز دارند.

رعایت استانداردهای بسیار خاص در صنعت هوافضا از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. زیرا یک اشتباه کوچک می تواند منجر به یک حادثه فاجعه بار شود.

توانایی فنرها باید قبل از نصب تضمین شود. تمام اجزایی که قرار است در هوانوردی مورد استفاده قرار گیرند. باید قبل از نصب کامل در هواپیمایی که مسافران را حمل می کند ، تحت آزمایش دقیق قرار بگیرند. و فنرها هم از این قاعده مستثنی نیستند.

گروه تولیدی تک فنر، با ارائه انواع فنر با کیفیت در خدمت جامعه بزرگ صنعت می باشد.

فنرها در کدام قسمت های هواپیما استفاده می شوند

در اینجا لیستی از رایج ترین مکان هایی را که می توانید فنرها را در هواپیما پیدا کنید آورده شده است:

صندلی های پشتی – بیشترین استفاده از فنر در هواپیماهای مسافربری در صندلی ها است.

کمدهای سقفی – بدون فنر، کمدهای سقفی بسیار خطرناک هستند. وقتی قلاب را باز می کنید تا قفل باز شود ، متوجه می شوید که قفل درب با سرعت کم آزاد می شود. این به دلیل گیره ها و فنرها است.

درهای هواپیما – به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های ایمنی موجود در هر شرکت هواپیمایی تجاری ، هر ماده ای که در این قسمت خاص از هواپیما باشد ، باید با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شود.

جهت دریافت قیمت و سفارش انواع فنر از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱

۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷

ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

فروشگاه اینترنتی تک فنر

گروه تولیدی تک فنر، تولید فنر، فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ،  فنر فرمدار ، فنر فشاری، فنر کششی ، تسمه استیل ، فنر کاسه نمد ، تولید قطعات فلزی ، قطعات فلزی ، قطعات فرمدار تسمه ای، فنر شاخکی، فنر تسمه حلزونی، فروش تسمه فنر، ساخت فنر فشاری،  فنر دوقلو ، واشر فلزی ، واشر استیل ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلیک ، فنر سازی .

 

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *