تسمه فرم دار

چرا باید فنر صنعتی را از تولید کننده فنر سفارشی بخریم؟

تولید کننده فنر

چرا باید فنر صنعتی را از تولید کننده فنر سفارشی بخریم؟

فنرها قطعات فلزی‌ای هستند که حرکت آزاد دو قطعه‌ی متصل به فنر را بدون اینکه آنها از هم جدا شوند، تسهیل می‌کنند. امروزه صنایع گوناگونی از جمله ساخت و تولید، خودروسازی، هوافضا، برق و صنایع نظامی نیاز به فنرهایی جداگانه و مخصوص به خود دارند. که دقیقا برای همان کاربرد خاص طراحی و ساخته شده باشد.

پیشنهاد می‌کنیم همواره فنرهای مورد نیاز خود را از تولید کننده فنر دارای مهارت و تجربه‌ی کافی بخواهید. تا برایتان طراحی منحصر بفردی که پاسخگوی نیازتان باشد انجام داده. و با بهترین کیفیت آن را بسازند. چرا؟ با ما همراه شوید تا در پایان این مقاله به پاسخ برسید. چرا باید فنر صنعتی را از فنرسازی به صورت سفارشی بخریم؟

سه دلیل برای خرید از فنرسازی سفارشی

فنرهای صنعتی که به صورت سفارشی توسط تولید کنندگان فنر ساخته می‌شوند. برای تطابق کامل با نیازهای دستگاه مورد نظر جداگانه طراحی می‌شوند. در اینجا به برخی از مزایای خرید فنر سفارشی می‌پردازیم:

  1. طراحی انعطاف پذیر

فنرسازی های سفارشی تجربه‌ی طراحی و ساخت فنر برای کاربردهای خاص و منحصر به فرد را دارند. این موضوع برای برخی از صنایع بسیار مفید است. و به آنها اجازه می‌دهد تا فنرهایی با دقت ساخت بالا برای کاربردهای مختلف داشته باشند. صنایع مختلف می‌توانند از میان انواع مختلف و متنوع فنر از جمله فنر مارپیچی، مسطح، ساعت شنی و غیره انتخاب کنند. به لطف ساخت سفارشی، می‌توانید فنری با طراحی کاملا انحصاری و مخصوص که منطبق با طول، عرض و زاویه دلخواه باشد، داشته باشید.

  1. تضمین کیفیت

اکثر صنایع نیاز به فنرهایی دارند که با دقت بسیار بالا و بر اساس استاندارها ساخته شده باشند. داشتن فنرهایی با کیفیت ساخت بالا نیازمند وجود ابزارآلات ساخت پیشرفته و به‌روز است. استفاده از چنین ماشین آلاتی در ساخت فنر صنعتی خطای انسانی را بسیار کاهش داده. و حتی از بین می‌برد. با توجه به این نکته، امروزه اکثر فنرسازی هایی که خدمات مهندسی طراحی و ساخت فنر ارائه می‌دهند. استفاده از ماشین آلات و دستگاه‌های پیشرفته برای ساخت فنر صنعتی را آغاز کرده‌اند. این ماشین‌ها به ساخت فنرهایی با کیفیت بالاتر، که هم بادوام و مقاوم اند. و  هم دقیق و کامل مطابق با نیاز مشتری هستند، کمک می‌کنند.

تک فنر به عنوان یکی از برترین تولید کننده فنر در ایران تضمین بهترین کیفیت ساخت را به شما می دهد.

  1. تولید انبوه با قیمت کم

اکثر دستگاه‌ های پیشرفته‌ی تولید فنر، به سازندگان این امکان را می‌دهند که سفارش‌هایی در حجم بالا را بپذیرند. و بتوانند در مدت زمانی کوتاه آنها را تحویل دهند. این ویژگی باعث می‌شود تا مشتری از مزایای طراحی دقیق، ساخت باکیفیت و قیمت‌های بسیار پایین به صورت همزمان بهره‌مند شود.

اینها بخشی از مزایای خرید فنر از تولیدکننده فنر به صورت سفارشی بودند. برای  فنرسازی باید به انتخاب از میان تولیدکنندگان موجود بپردازید. توجه کنید که باید جایی را انتخاب کنید. که هم مهارت و تجربه‌ی کافی داشته باشند. هم دستگاه‌های به‌ روز و پیشرفته و در طراحی و تولید خود به استانداردهای کنترل کیفیت توجه کنند.

چرا مشتری‌ها برای مصارف صنعتی، فنر پیچشی را انتخاب می‌کنند؟

فنرهای پیچشی مارپیچی برای ایجاد گشتاور و نیروی چرخشی طراحی می‌شوند. این فنرها قادرند انرژی را در خود نگاه داشته و آزاد کنند. همچنین می‌توان برای چرخش در جهت ساعتگرد و پادساعتگرد طراحی‌شان کرد. به همین دلیل، فنرهای پیچشی به عنوان یکی از پرکاربردترین انواع فنرهای صنعتی به شمار می‌روند. که کاربردهای بسیار زیادی دارند. این نوع فنر صنعتی با تنوع زیادی در سایز، برای مصارف گوناگونی ساخته می‌شود.

تک فنر تولید کننده فنر

مثال‌هایی از کاربردهای مختلف فنر پیچشی

طراحی و عملکرد تطبیق‌پذیر این نوع فنر، آن را به انتخاب مناسبی برای بسیاری از مصارف صنعتی تبدیل کرده است. در اینجا به معرفی چند مثال از این فنر می‌پردازیم:

  • سخت افزار

یک کاربرد معمول و متداول برای فنرهای کوچک پیچشی، سخت افزارهای مختلف و روزمره و خانگی است. این فنرها برای نگهداری و آزاد کردن نیروهایی که باعث حرکات نرم و آسان می‌شوند، طراحی شده‌اند. از این فنرهای پیچشی کوچک سایز در جاهایی مثل آرام‌بند درها، اهرم‌ها و سوئیچ‌ها استفاده می‌شود.

  • اتومبیل

فنرهای پیچشی عموما به عنوان فنر تحمل کننده‌ی بار در خودرو استفاده می‌شوند. یک مثال کلاسیک از کاربرد فنر در خودرو، فنرهای جذب کننده‌ی شوک است. فنرهای پیچشی به عنوان اجزای اصلی برای باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودروهای سواری یا درب عقب خودروهای باری به کار می‌روند.

  • صنعت

فنرهای پیچشی به شکلی گسترده برای ساپورت قسمت‌های موتور و تجهیزات گیربکس به کار می‌روند. برای کار با شفت‌ های متحد المرکز و به منظور ایجاد نیروی بیست برابری، این نوع فنر به عنوان کوپلینک استفاده می‌شود.

فنرهای پیچشی را می‌توان با براش تماسی (contact brushes) موتورهای الکتریکی همراه کرد. تا از گیربکس های بزرگ کاهنده‌ی سرعت حفاظت کنند.

  • پزشکی

عملکرد و طول عمر محصولات بسیاری در صنعت تجهیزات پزشکی، کاملا به کیفیت بالای فنرهای پیچشی به کار رفته درون‌شان بستگی دارد. فنرهای پیچشی در دستگاه‌ ها و لوازم پزشکی برای ایجاد نیروی مورد نیاز و همچنین حرکت‌های نرم و آرام در صندلی چرخدار و بالابر پله برای بیماران، صندلی‌های دندانپزشکی و تخت‌های بیمارستانی به کار می‌روند.

تک فنر تولید کننده فنر

  • نورپردازی و الکترونیک

برای استفاده در محصولات الکترونیکی و لامپ و تجهیزات نورپردازی، فنرهای پیچشی خاصی در اندازه‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند. هیت‌سینک، نگهدارنده لامپ LED، تجهیزات مهار سیم و صفحه کلیدهای صنعتی تنها چند مثال از کاربرد فنر در بخش نور و الکترونیک اند.

قابلیت تطبیق‌پذیری و تنوع فراوان فنرهای پیچشی باعث شده اند که شرکت‌های بسیاری، این فنرها را برای کاربردهای صنعتی مختلفی انتخاب کنند.

شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع فنر با مجموعه تک فنر  تماس بگیرید.

هر گونه سؤال در مورد فرآیندها و مواد تولید فنر دارید ، می توانید از مشاورین ما بپرسید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت گروه صنعتی تک فنر با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره های تماس :
۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱
۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

توجه : ” ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر “

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷

ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

خرید  و فروش انواع فنر در فروشگاه اینترنتی تک فنر

ساخت فنر

فنر تسمه ای و حلزونی ، فنر فشاری ، فروش فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، فنر صنعتی ، فنر شاخکی ، کاربرد فنر ، Spring application ، تولید و ساخت فنر ، سازنده فنر ، تولید کننده فنر ، تولیدی فنر ، ساخت فنر ،گروه تولیدی تک فنر. تولید فنر. فنر ، فنر سیم جمع کن ، فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنر استند سیگار . فنر فرمدار ، فنر فشاری، فنر کششی ، فنر تسمه حلزونی ، فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد.

تولید قطعات فلزی ، تولیدی فنر ، قطعات فلزی ، قطعات فرمدار تسمه ای، فنر شاخکی.فنر تسمه حلزونی، فروش تسمه فنر ، ساخت فنر فشاری،  فنر دوقلو . واشر فلزی ، واشر استیل ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلیک ، فنر سازی ، فنر تسمه ای ، فنرسازی در تهران. فنر تهران تولید فنر کششی ، تولیدی فنر ساخت فنر ، فروش فنر فنر فرم دار فروش فنر استند سیگار .

فنرها ، فنرسازی ، تولید فنر ، ساخت فنر ، تولید کننده فنر.

انواع فنر ، تولید کننده انواع فنرهای فولادی ، استیل و تسمه ای ، با دستگاه تمام اتوماتیک و CNC ، سازنده انواع واشر ، تولیدی فنر ، تولیدی فنر در تهران . تولیدی فنرهای فولادی ، فنرهای فولادی . سازنده  واشر در تهران ، تولیدی انواع واشر . فنرهای پیچشی ، فنرهای کششی ، فنر های فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر کاسه نمد . فنرسازی خرید تسمه استیل ، تسمه فنری ، تسمه فلزی فنری ، فروش فنر فشاری ، فنر صنعتی ، ساخت فنر ، فنر سوپاپ .

تولید فنر فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنرسازی ، انواع فنر صنعتی  ،  تک فنر تولید کننده فنر .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید. همچنین به سوالات شما هم در خصوص انواع فنر  پاسخ داده می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *