تولید فنر, فنر ها

فنرهای تسلیحاتی | استفاده از فنر در تپانچه و تفنگ بادی فنری

تولید فنرهای تسلیحاتی

استفاده از فنر در تپانچه و تفنگ بادی فنری

اسلحه و سلاح گرم امروزی به مراتب پیچیده تر از سلاح های قدیمی است. در سال ۱۴۹۳ میلادی بود که فنرها برای ساخت تپانچه مورد استفاده قرار گرفتند. لئوناردو داوینچی برای اولین بار از فنرهای کوچک برای ساخت تپانچه استفاده کرد تا با استفاده از یک دست و اشاده انگشت، تپانچه شلیک شود. این نوع تپانچه شروعی برای استفاده از فنر در سلاح های پیشرفته تر شد.

 

نحوه تعویض فنر تفنگ بادی

تفنگ بادی فنری در تفریحات، شکار و مسابقات استفاده فراوانی دارند. برای تعمیر تفنگ های بادی باید از مکانیزم صحیح آن اطلاع داشت.

گاهی سلاح شما مسلح نمی شوند و باید علت مسلح نشدن تفنگ بادی را یافت. از علت های مسلح نشدن تفنگ های بادی می توان به شکستن فنر درون لوله آن اشاره کرد.

در این صورت فنر آسیب دیده تفنگ باید تعویض شود. شکستن فنر تفنگ بادی از علت های کاهش قدرت تفنگ بادی است. لذا برای تقویت قدرت تفنگ بادی بهترین راه، قرار دادن فنر جدید و پر انرژی درون سیلندر تفنگ بادی است.

تعویض فنر تفنگ بادی قدیمی یا تعویض فنر تفنگ بادی شادو ۱۰۰۰ و یا سایر مدل های تفنگ بادی فنری کار دشواری نیست اما باید به طور اصولی و صحیح انجام شود تا در آینده مشکلی بدتر از این مورد پیش نیاید.

تفنگ بادی فنری

تقویت تفنگ بادی فنری

افزایش قدرت تفنگ بادی چینی چگونه است؟ ابتدا به این موضوع بپردازیم که چرا تفنگ بادی قدرت خود را از دست می دهد.

علت کاهش قدرت در تفنگ بادی در گرو عواملی مانند شلیک با تفنگ بادی بدون قرار دادن ساچمه، قرار دادن تفنگ بادی در حالت آماده برای مدت زمان طولانی و شکستن فنر تفنگ بادی که نیاز به تعویض آن خواهد بود.

عامل دیگر در اثر شکستن مهر و موم بریچ یا عدم نصب صحیح آن است. در صورتیکه مهر و موم بریچ به درستی سر جای خود قرار نگرفته باشد، باعث می شود هوا از مهر و موم عبور کند و باعث کوک نشدن تفنگ بادی شود.

برای تقویت تفنگ بادی فنری ، می توانید فنر درون سلیندر را عوض کنید تا فنر جدید با قدرت بالای خود، انرژی بیشتری در خود نگه دارد و باعث افزایش قدرت تفنگ بادی شود.

 

تک فنر، تولیدکننده انواع فنر های تسلیحاتی در اندازه های مختلف 

برای اطلاع از قیمت محصولات با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :

۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱

۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷
ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

مطالب مرتبط

یک نظر برای “فنرهای تسلیحاتی | استفاده از فنر در تپانچه و تفنگ بادی فنری

  1. unknow گفت:

    ثابت فنر تفنگ بادی چقدره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *