فنر فشاری, فنر ها

ساخت فنر فشاری

فنر فشاری

ساخت فنر فشاری :

 ساخت فنر فشاری در سایز های دلخواه شما و در تعداد مورد نیازتان توسط گروه تولیدی تک فنر تولید می شود.

فنر فشاری یکی از محصولاتی است که به گروه صنعتی تک فنرسفارش داده می شود. این نوع فنر که کاربرد فراوان و گسترده ای در همه صنایع دارد. با توجه به نیاز مشتری از فولاد ساخته می شود که با قدرت آن رابطه مستقیمی دارد.

گروه تولیدی تک فنر ، تولید فنر ، فنر ، فنر سیم جمع کن ، فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنر استند سیگار ، فنر فرمدار ، فنر فشاری ، فنر کششی ، تسمه استیل ،فنر تسمه حلزونی ، فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، تولید قطعات فلزی ، تولیدی فنر ، قطعات فلزی ، قطعات فرمدار تسمه ای، فنر شاخکی، فنر تسمه حلزونی، فروش تسمه فنر ساخت فنر فشاری .

مرکز فروش فنر در تهران

ما با بیش از ۳۰ سال سابقه در ساخت انواع فنرهای فشاری با اشکال مختلف و طبق سفارش مشتری. به صورت عمده و تعداد کم آماده همکاری با صنایع و کارخانجات صنعتی هستیم.

 خرید فنر از گارگاه تک فنر

فروش انواع فنرهای فشاری قوی ساخت تک فنر

کاربرد فنر فشاری و ویژگی های آن

از یک مارپیچ تشکیل شده است که بین نوارهایش فاصله وجود دارد. و هنگام اعمال نیرو به هم نزدیک تر می شوند. طبق تحقیقات فنر فشاری یکی از پرکاربردترین نوع فنرها است. که در اکثر صنایع قابل استفاده می باشد . نشانه ی بارز آن ها این است که این نوع فنرها برای نشان دادن خاصیت اصلی و کاربردی خود ، باید تحت فشار قرار بگیرند.

به این صورت که انرژی مکانیکی را درون خود ذخیره می کنند. و سپس به نحو مطلوب آزاد می کنند. واز این نظر عملکردشان بر خلاف فنرهای کششی است. { به اینصورت که فنرهای کششی از یک مارپیچ تشکیل شده اند و نوارهای مارپیچ نزدیک به هم هستند و در مقابل اعمال نیرو از یکدیگر دور می شوند} . در واقع می توان گفت فنر فشاری هنگام پاسخ به اعمال نیروی خارجی تغییر شکل میدهد .

ساخت فنر فشاری

برای مشاهده محصولات دیگر سایت کلیک کنید: فروشگاه اینترنتی تک فنر

وقتی انرژی وارد فنر می شود توسط فنر ذخیره می شود. و زمانی که بخواهد به حالت اولیه برگردد از همان انرژی ذخیره شده استفاده می کند. نکته مهم درباره ی فنر فشاری اینکه اگر مقدار نیرو بیش از اندازه باشد، این فنر تغییر شکل می دهد.

اما وقتی نیرو حذف شود دیگر نمی تواند به حالت اولیه خود بازگردد. میزان انرژی ذخیره شده و همچنین کارایی فنرهای فشاری به مراتب بیشتر از بقیه فنرها بوده و در نتیجه متقاضی بیشتری دارد.

ساختار فنرهای فشاری ( فنر لول )

در واقع فنرهای فشاری همان توسعه یافته ی یک میله ساده است.  برای استفاده بهتر از فضای موجود ، خود میله به صورت مارپیچ می شود. تا بتواند فشار را به صورت محوری تحمل کند.

معمولا انواع بیشتر فنر کوچک از همین نوع فشاری می باشد. فنرهای فشاری را با دستگاه های مدرن که به سیستم های کنترلی بسیار دقیق مجهز هستند تولید می کنند.

در گروه صنعتی آسیا فنر یکی از محصولاتی که با دستگاه های به روز و تکنولوژی مدرن تولید می شود فنر فشاری است.

چون کاربرد فراوان در همه صنایع دارند. و با توجه به سابقه ی درخشان تک فنر در عرصه تولید فنر و واشر آماده ارائه خدمات به صنعتگران کشورمان می باشند.

حرف آخر اینکه هدف نهایی استفاده از فنر فشاری صرفا استفاده از خود آن نیست. بلکه هدف به راه اندازی و استفاده بهینه از دستگاه های دیگر است. و به صنایع مختلف کشور کمک به سزایی می رسانند.

مطالعه مقاله فروش فنر فشاری در سایت گروه تولیدی تک فنر

  ساخت فنر فشاری

تک فنر با بیش از ۳۰ سال تجربه در این عرصه توانایی تولید انواع مدل ها و جنس های فنر فشاری را دارد. از جمله این مدل ها میتوان به فنر فشاری از جنس فولاد ، فنر فشاری از جنس تیتانیوم ، فنر فشاری لول وفنر دوقلو از جنس فولاد اشاره کرد.

برای سفارش انواع فنر ، قطعات فلزی، تسمه فنری از طرق زیر با  گروه صنعتی تک فنر  در تماس باشید.

۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱

۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷

ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

گروه تولیدی تک فنر ، تولید فنر ، فنر ، فنر سیم جمع کن ، فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنر استند سیگار ، فنر فرمدار ، فنر فشاری ، فنر کششی ، تسمه استیل ،فنر تسمه حلزونی ، فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، تولید قطعات فلزی ، تولیدی فنر ، قطعات فلزی ، قطعات فرمدار تسمه ای، فنر شاخکی، فنر تسمه حلزونی، فروش تسمه فنر ، ساخت فنر فشاری .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *