تولید فنر, فنر ها

تولید فنر در تهران | فروش فنر

تولید فنر در تهران

تولید فنر در تهران

روش های تولید فنر در تهران کدام است؟ به کار گیری کدام یک از روش های موجود میتواند مناسب باشد؟ به منظور کاهش هزینه های تولید استفاده از کدام روش گزینه ی ایده آلی خواهد بود؟ به منظور ساخت فنرهای با کیفیت به کارگیری کدام روش تولید فنر می تواند بهتر باشد؟ در ادامه در نظر داریم اطلاعات کاملی در مورد این موضوع در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

اگر چه فنرها شکل های ساده ای دارند ولی تولید فنر نیازمند تخصص و تجربه ی کافی است. در غیر این صورت نمی توان از مزیت و کارایی آنها بهره مند شد. متاسفانه در کشور خودمان برخی از تولید کننده های این نوع از محصولات تخصص و تجهیزات لازم را ندارند. و این امر سبب می شود که راندمان محصول نهایی به مقدار قابل ملاحظه کاهش یابد.  امروزه تجهیزات مدرن و پیشرفته به ما اجازه داده است. که بتوانیم این نوع از محصولات را با بیشترین کارایی و کیفیت تولید کنیم. فنرها با انواع مختلف و شکل های گوناگون در زندگی ما کاربرد بسیاری دارند. به اطراف خود بنگرید. مطمئنا در ساخت بسیاری از تجهیزات انواع مختلف از این محصولات مورد استفاده قرار گرفته است.

همین امر سبب شده است که تولید فنر از توجه بسیار زیادی برخوردار باشد. اینک در بازار می توانید نمونه های تولید شده در داخل و خارج کشور را به مقدار مازاد مشاهده کنید. هر کدام از انواع آن در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال فنرهای لول در صنایع خودروسازی جایگاه ویژه ای دارند.

تولید فنر به صورت سیم پیچ

تولید کننده گان فنر از روش و فرایندهای مختلفی برای تولید فنر استفاده می کنند. آنها معمولا به منظور دسترسی به کارایی و راندمان مطلوب،  ممکن است استانداردهای خاصی در نظر بگیرند. معیارهای به کار رفته برای ساخت هر یک از انواع فنرها با توجه به پارامترهای گوناگون متفاوت می باشد. یکی از روش های رایج برای تولید فنر استفاده از کویل فنر یا یک دستگاه خاص مکانیکی می باشد. که فقط برای تولید فنرهای ویژه مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه به طور عمده برای ساخت و تولید فنرهای پیچشی و فشرده شده از جمله فنرهای الحاقی مورد استفاده قرار می گیرد. در این فرایند، سیم یا متریال اولیه برای ساخت فنر در داخل غلط دستگاه مکانیکی مد نظر قرار می گیرد. سپس با اقداماتی که دنبال می شود، می توان به راحتی فنر دلخواه را ایجاد کرد. هر چه کارایی این دستگاه بیشتر باشد، به مراتب محصول نهایی فرایند نیز کارایی کافی خواهد داشت. استفاده از این روش برای تولید فنر به ویژه به مقدار مازاد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست به همین دلیل تولیدی هایی که در این زمینه فعالیت دارند در بسیاری از مواقع به دنبال جایگزین مناسب تر برای طراحی فرایند هستند. هزینه ی تولید و ساخت فنر با استفاده از این روش معمولا کمتر است.

تولید فنر در تهران

تولید فنر با دستگاه های شکل دهنده ی فنر

تولید فنر  با استفاده و بکارگیری دستگاه های شکل دهنده ی فنر از دیگر روش های موجود است. که محبوبیت چندانی ندارد زیرا این دستگاه ها یک استاندارد خاصی را دنبال می کنند. و این امر سبب می شود که کیفیت محصول نهایی به مقدار قابل ملاحظه کاهش یابد. دستگاه فنر سازی در اینجا یک دستگاه مکانیزه می باشد. که بیشتر برای ساخت فنرهای زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  • فنرهای فشاری
  • فنرهای پیچشی
  • فنرهای چرخشی
  • فنرهای دوتایی

از آنجا که فنرهای تولید شده با استفاده از این نوع از دستگاه ها دارای مقاومت و کارایی کمتری هستند. نمی توان با اطمینان کامل از آنها در بخش های مختلف بهره مند شد به همین دلیل تاکید می شود. که برای خرید این محصولات حتما مراکز و تولیدی های معتبر هدف قرار گیرد. از مهمترین تفاوت این دستگاه با دستگاه قبلی می توان به این مورد اشاره کرد. که دستگاه فنرسازی معمولا ۶ تا ۸ اسلاید اسلاید ابزاری می باشد که امکان خمش، قلاب و دسترسی به شکل های مختلف را برای ما فعال کرده است.

تولید فنر با دستگاه خم کننده

دستگاه خم کننده یک روش دیگر برای ساخت و تولید فنر می باشد. که از آنها برای ساخت فنرهای فرمینگ استفاده می شود. از مهمترین  مزیت بکارگیری این دستگاه برای ساخت و تولید فنر آن است که آنها قابلیت این را دارند. که ۳۶۰ درجه بچرخد. و این امر سبب می شود که فرم سیم استفاده شده در حالت های مختلف خم شده و شکل دلخواهی از فنر ایجاد گردد.

تولید فنر در تهران

تولید فنر با فرایندهای گرمایشی

فرایندهای گرمایشی از دیگر روش های موجود برای تولید فنر می باشد. که جزو روش های رایج در نظر گرفته می شود. به منظور تولید و ساخت فنر نیازمند گرمازدایی هستیم، تا فنر بتواند شکل نهایی خود را حفظ کند. به کار گیری گرما شرایط ویژه ای برای فشرده سازی و الاستیک شدن فنرها را ایجاد می کند. لازم به ذکر است که با توجه به نوع فنر، باید دمای خاصی را برای آن در نظر گرفت. در غیر این صورت نمی توان به کیفیت مد نظر رسید.

حرارت مد نظر در فرایند گرما زدایی با توجه به درجه ی مد نظر می تواند در مدت زمان خاصبی اعمال شود. هر گونه سهل انگاری در ساخت فنر سبب می شود که مقاومت آنها کاهش یابد. فنرها در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند ، اگر مرغوب نباشند. به مراتب کیفیت محصول بعدی نیز کاهش می یابد.

تولید فنر در تهران

فرایند سنگ زنی . سابیدن فنر

اگر انتهای فنر ساخته شده مسطح باشد. در این صورت نیازمند فرایند سنگ زنی خواهیم بود. استفاده از این روش سبب می شود. که فنر به صورت عمودی بایستد. این فرایند با استفاده از دستگاه سنگ زنی فنر انجام می شود. متریال به کار رفته برای تولید فنر نیز با توجه به نوع آن متفاوت است. ولی سیم فنر از جمله رایج ترین نوع محصولات است که مقیاس سختی بسیار بالایی دارند. این امر سبب می شود که مقاومت محصول تولید شده نیز بیشتر باشد. در برخی از مواقع ممکن است آلیاژ های گوناگونی نیز برای این امر در نظر گرفته شود.

تولید فنر در تهران

در این مقاله می‌خواهیم در خصوص تولید فنر برای شما توضیح دهیم. مراحل تولید فنرها با دستگاه های مکانیکی صورت می گیرد. برای ساخت فنر ها، از سیم پیچ کردن فلز یا تغییر فرم فلز  استفاده می نمایند. لذا پیچ دادن سیم، جهت تولید فنر اعمال می شود. ساخت فنر هنر دست است و حاوی علم ویژه ای می باشد. در این مقاله شما می آموزید که سازندگان فنر از چه مراحل و طریقه هایی جهت تولید فنر و رسیدن به هنر های دستی خود بهره می گیرند. روش های مختلفی برای تولید فنر وجود دارد که در ادامه به ذکر آن ها خواهیم پرداخت.

روش اول برای تولید فنر

روش متفاوت ساخت فنر به شکل سیم پیچ: این مراحل به وسیله‌ی یک کوئل فنر یا CNC که در واقع ماشینی برای تولید فنر مکانیکی است، اعمال می شود. در فناوری تولید فنر، دستگاه را در حالت شروع به کار قرار می دهند. و بدین شکل دستگاه آماده خواهد شد. برای تولید یک فنر ویژه، از مدل های مختلف دستگاه فنر، برای تولید آن استفاده می نمایند. برای مثال فنرهای متراکم سازی، فنر های الحاقی و فنرهای پیچی از دستگاه های مخصوص به خود بهره گیری می کنند. این مراحل شامل گذاشتن سیم در گروهی از غلتک ها است. بعد از آن به وسیله ی نقطه اتصال یا نقطه اتصال هایی،سیم را رو به عقب، سیم پیچ می کنند. سپس آن را دور یک سیم پیچ یا دور یک رنگدانه می پیچد و بلاخره فرم فنر تشکیل می شود.

تولید فنر در تهران

روش دوم تولید فنر

ساخت فنر با ماشین فرم دهنده فنر

این مرحله به وسیله دستگاه فنر سازی یا همان CNC که ماشینی برای تولید فنر مکانیزه است، اعمال می شود. از این مدل ماشین برای تولید فنر های متراکم، فنرهای پیچشی، فنر های دو تایی چرخشی و سیم بهره گیری می کنند. سازندگان فنر در خصوص به وجود آوردن فنرهای فشاری نیز می ‌توانند از آن بهره گیری کنند. اما عملکرد ناچیزی در این خصوص وجود دارد. وجه تمایز دستگاه فنری با کویل فنری در این است که دستگاه فنر سازی حاوی ۶ تا ۸ اسلاید ابزار واقع در روی خود می باشد. از این رو به وسیله ی آن می توان خم های های مختلف، قلاب حلقه ها، شعاع و شکل های گوناگون سیم در آخر فنرها یا روی شکل سیم انجام داد. لازم به ذکر است که در این دستگاه تنوع بسیار زیاد است.

روش سوم تولید فنردر تهران

تولید فنر به وسیله ی ماشین خم کننده

در این مرحله از یک خم کننده به نام سی ان سی بهره وری می شود. ماشین خم سیم مکانیکی عددی بوسیله ی کامپیوتر مدیریت خواهد شد. از این مدل ماشین برای تولید فنر های فرمینگ بهره گیری می شود. این ماشین سیم را به گروهی از غلتک ها ارائه می کند. لذا سیم را به درون سیم های دیگر میفرستد. و بعد از آن به طرف سر ابزار متحرک راهنمایی می‌کند. کار سر ابزار، این است که خم ها، فرم های U، شعاع، زیگزاگ ها و همینطور مدل های مختلف زیادی از سیم های دیگر را ایجاد کند. از خصوصیت های نوآوری در این ماشین می توان به سر ابزار که قابلیت ۳۶۰ درجه چرخش را دارد، اشاره کرد. این قابلیت بدان معنی است که مدل سیم مورد نظرتان در شکل های گوناگون خم شود.

روشی متفاوت برای تولید فنر در تهران

حال به ساخت فنر با عمل گرمایشی می رسیم

در زمان ساخت فنر ها ما به کم کردن گرما احتیاج داریم زیرا فقط در این صورت است که فنر می تواند فرم بگیرد. شما به وسیله ی این فرایند، می‌‌توانید خاصیت الاستیک فنر ها را در آن ها تثبیت کنید. در این حالت است که فشرده سازی فنر صورت می گیرد. این موضوع، موضوع مهمی است. پس سازندگان فنر باید فنر هایی را که تولید می کنند، به لحاظ استحکامی از آن ها مطمئن باشند. سازندگان در زمانی که فرایند حرارت فنر ها را اعمال می کنند، باید مراقب جنس فنر ها باشند.

زیرا هر فنری را باید به نسبت جنسش حرارت داد، یکی به حرارت کمتر و یکی به حرارت بیشتر نیاز دارد. حتی در این پروسه مدت زمان حرارت نیز ملاک است. مثلاً ما می توانیم در مورد سیم موسیقی صحبت کنیم. حرارت لازم و مطلوب این سیم ۵۰۰ درجه فارنهایت است. و مدت زمانی که این حرارت اعمال می ‌شود ۳۰ ثانیه است. حال فنری که با فولاد ضد زنگ ۳۰۲ تولید شده است. در فرایند حرارت دادن، آن را ۶۰۰ تا ۶۵۰ درجه فارنهایت حرارت می دهند.

تولید فنر در تهران

پیشرفته ترین امکانات استفاده شده در ۳۰ دقیقه، اجاق گاز کمربند نقاله نام دارد. زمانی از این اجاق گاز استفاده می شود. که نیاز به حرارت بالا باشد. دقیقاً در کنار دستگاهی که فنرها یکی یکی به طرف پایین آمده. و در دهان اجاق‌گاز بوسیله ی تسمه نقاله جاگیر می شوند. در نهایت کوره اجاق گاز است. که در انتهای تسمه نقاله قرار می گیرد. و فنر ها را به درون خود جا می دهد. مرحله بعدی این است که گرمای محاسبه شده. و دقیق اعمال شود. حال شما باید کمربند انتقال را خاموش کنید تا خنک شود. البته از طرف دیگر، قرار گرفتن در یک جعبه ی گیرنده این امر را تسهیل می بخشد.

تولید انواع فنر

سایز و مدل های مختلف سیم فنر

تولید فنرهایی با اشکال مختلف در تهران

مطمئنا همه ی ما این را می دانیم که از سیم فنر برای ساخت فنر ها بهره وری می شود. و البته این سیم ها باید میزان سختیشان بالا باشد. مقیاس سختی برای محاسبه وجود دارد. و عموماً مقیاس سختی شان ۱.۴ سخت، ۲.۴ سخت، ۳.۴ سخت است. اگر سیمی مقاومت نداشته باشد هرگز نمی تواند ویژگی الاستیکی یا همان کشسانی، داشته باشد. مقاومت کشسانی سیم فنر را می‌شود. در پیرامون خصوصیت های صفحه فنرهای ساده، صفحه فنرهای مشترک و غیره دید.

حال به عملیات سنگ زنی و سایش فنر می رسیم

عموماً عملیات سنگ زنی هنگامی انجام می شود که انتهای یک فنر که نادرست فشرده سازی شده. یا سیم پیچیش صاف نباشد. پس باید آن را سنگ زنی کنید که فنر بتواند صاف و به شکل عمود بایستد. در سیم های گرد که فشرده سازی روی آن ها انجام شده است. و یا حتی فنرهای کویل که حاوی اندازه کوچک خارج از آن هستند، حتماً باید سنگ زنی انجام شود.

باید این کار طوری انجام شود. که فنر وقتی درست شد، تاب نخورد. عملیات سنگ زنی فنر به وسیله ماشینی که توانایی سنگ زنی فنری را دارد. صورت می گیرد. چرخ دستی فنر حاوی دو چرخ سنگ زنی افقی روبروی هم است. که از هم سوا هستند. بدین شکل طول فنر نمی‌تواند وارد فضای بین دو چرخ سنگ زنی شود.

تولید فنر در تهران

بعد از آن یک صفحه جداگانه به شکل بشقاب به فنری که سوراخ هایی در آن تعبیه شده است. برای گرفتن فنر، متصل می گردد. وقتی فنر وارد این سوراخ ها شد این صفحه با سرعتی بسیار پایین شروع به چرخش می کند. و بدین شکل فنرهایی که در میان دو چرخ سنگ زنی قرار گرفته اند، کاملاً سابیده می‌شوند. لذا برای بهره برداری قابل استفاده می شود.

عموما شرکت‌های فنرسازی باید دارای پیشرفته ترین دستگاه ها برای تولید فنر باشند. از این رو این دستگاه ها توانایی ساخت فنرها در ابعاد و اندازه ها و شکل های گوناگون را خواهند داشت. شما باید توجه داشته باشید که امروزه در زندگی ما فنرها جزء جدا نشدنی از وسایل ابزاری مورد استفاده شدند.

تولید فنر در تهران

این ابزار ها هرکدام دارای فنر هایی در شکل ها و اندازه ها و فرم های مختلفی هستند. که در آن ها استفاده شده است. وقتی شرکت سازنده برای ساخت فنر تجهیز و مکانیزه می شود، از دستگاه هایی نظیر: دستگاه های سی ان سی و دستگاه های فرمینگ استفاده می کند. این دستگاه مطمئنا توانایی این را دارد که بهترین و با کیفیت ترین فنرها را تولید کند. البته به یک دستگاه دیگر هم نیاز است که کیفیت فنر ها را آنالیز کند. این دستگاه تست فنر، میزان فشار و قدرت فنر را برای تحمل بار، ارزیابی می کند.

شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع فنر با مجموعه تک فنر  تماس بگیرید.

هر گونه سؤال در مورد فرآیندها و مواد تولید فنر دارید ، می توانید از مشاورین ما بپرسید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت گروه صنعتی تک فنر با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره های تماس :
۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱
۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

توجه : ” ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر “

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷

ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

خرید و فروش انواع فنر در فروشگاه اینترنتی تک فنر

تولید فنر تسمه ای ، تولید و فروش فنر های فشاری .

فروش کمک فنر ، سازنده فنر ، کاربرد فنر ، فنر تسمه ای و حلزونی ، فنر فشاری ، فروش فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، فنر صنعتی ، فنر شاخکی ، کاربرد فنر ، Spring application ، تولید و ساخت فنر ، سازنده فنر ، تولید کننده فنر ، تولیدی فنر ، ساخت فنر ،گروه تولیدی تک فنر. تولید فنر. فنر ، فنر سیم جمع کن ، فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنر استند سیگار . فنر فرمدار ، فنر فشاری، فنر کششی ، فنر تسمه حلزونی ، فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد.فولاد فنر

تولید قطعات فلزی ، تولیدی فنر ، قطعات فلزی ، قطعات فرمدار تسمه ای، فنر شاخکی.فنر تسمه حلزونی، فروش تسمه فنر ، ساخت فنر فشاری،  فنر دوقلو . واشر فلزی ، واشر استیل ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلیک ، فنر سازی ، فنر تسمه ای ، فنرسازی در تهران. فنر تهران تولید فنر کششی ، تولیدی فنر ساخت فنر ، فروش فنر فنر فرم دار فروش فنر استند سیگار .

انواع فنر ، تولید کننده انواع فنرهای فولادی ، استیل و تسمه ای ، با دستگاه تمام اتوماتیک و CNC ، سازنده انواع واشر ، تولیدی فنر ، تولیدی فنر در تهران . تولیدی فنرهای فولادی ، فنرهای فولادی .

سازنده  واشر در تهران ، تولیدی انواع واشر . فنرهای پیچشی ، فنرهای کششی ، فنر های فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر کاسه نمد . فنرسازی خرید تسمه استیل ، تسمه فنری ، تسمه فلزی فنری ، فروش فنر فشاری ، فنر صنعتی ، ساخت فنر ، فنر سوپاپ ، فنر تسمه ای کابل و شیلنگ جمع کن صنعتی ،فروش فنر کششی در تهران .

تولید تسمه استیل

تولید فنر تسمه ای ، فروش فنر حلزونی  ، فروش فنر استند سیگار ، قطعات تسمه ای ، صنعت فنرسازی ، کاربرد فنر ، فنرها ، تولید و فروش فنر مخروطی .

تولید فنر فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنرسازی ، انواع فنر صنعتی  ، فولاد فنر ، فنر شاخکی  ، فروش فنر شاخکدار  .

تسمه های فرم دار ، فروش تسمه فرمدار ، فنر حلزونی ، فروش فنر حلزونی ، تسمه فنر ، تولید و فروش فنر های فشاری ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلکونی ، واشر سیلیکونی ، واشر کلینگریت ، واشر نسوز ، تولید فنر در تهران .

فروش تسمه استیل ، فروش فولاد فنری ، فروش فولاد خام ، ساخت فنر ، تولید فنر .

فنرسازی در ایران ، دستگاه فنرسازی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *