فنر پیچشی

تولید و فروش فنر پیچشی در تهران ۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱

فروش فنر پیچشی

فروش فنر پیچشی ، فنر و کاربردهای فراوان آن باعث شده است نیاز به ساخت انواع این فنر نیز روز به روز افزایش یافته. و مورد توجه صنعت فنرسازی قرار گیرد. یکی از نمونه های پر کاربرد فنر فنر پیچشی است . تک فنر تولید کننده انواع فنر های پیچشی با بروزترین دستگاه ها .

فنر پیچشی یکی از انواع پرکاربرد فنر است. و همانطور که از نام فنر پیچشی مشخص است. عملکرد این فنر با پیچش و دوران همراه است. و با استفاده از نیروی کشسانی کار می کند. این فنرها برای ذخیره و انتقال انرژی چرخشی طراحی شده اند. و فشاری و کششی که باید فشرده یا کشیده شوند، با نیروی چرخشی عمل می کنند.

به این شکل که در فنر پیچشی، مفتول فنر فشرده یا خم نمی شود. بلکه برای انتقال انرژی می چرخد. در واقع به منظور عمل کردن باید شاخک های آن را گرفته و در جهت هم به صورت چرخشی در حول مرکز فنر فشار وارد نمود.

انواع فنر پیچشی

فنر پیچشی خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. که با توجه به کاربرد می توان یکی از انواع آن را مورد استفاده قرار داد. انواع فنر پیچشی عبارتند از :

فروش فنر پیچی

  1. فنرپیچشی ساده:

این نوع از فنر پیچشی خود به دو نوع پیچشی کیپ و پیچشی گام دار تقسیم می شود. و تفاوت بین این دو نوع در این است که در فنرهای پیچشی گام دار اصطکاک بین حلقه های فنر حذف شده است.

  1. فنر پیچشی دوقلو:

این نوع از فنرهای پیچشی شامل دو ست حلقه هستند. که یک ست آن چپ گرد و ست دیگری راست گرد می باشند. و نحوه عمل آنها به این گونه است که این دو ست که به یکدیگر متصل می باشند. بصورت موازی عمل کرده. و گشتاور کلی فنر مجموع گشتاور اعمالی از جانب هر ست می باشد.

فروش فنر پیچشی

کاربرد فنر پیچشی

فنرهای پیچشی یکی از متنوع ترین انواع فنرها ، شناخته می شوند. این فنرها قابل استفاده در لولای در، انواع گیره ها، اهرم بازگشت، سیستم تعلیق خودرو، شیرهای اتومبیل، کلاچ و دنده، ساعت های آویز پیچشی، بعضی تجهیزات پیچیده پزشکی، تخت خواب بیمارستان ها، ویلچر و بسیاری کاربردهای دیگر هستند. که قابلیت کار در هر دو جهت را دارند. (در جهت عقربه های ساعت یا برخلاف جهت عقربه ساعت کار می کنند.)

فنر پیچشی خودرو

یکی از زمینه های کاربرد فنر پیچشی در خودرو است. که در خودروها برای استحکام بیشتر ، این فنرها از فولاد کربن بالا ساخته شده اند. که به افزایش طول عمر فنر نیز کمک می کند. و کاربرد آن بدین گونه است که یک سر فنر به شاسی یا اتاق خودرو متصل گردیده. و سر دیگرش به طبقه بالا یا پایین متصل می باشد. وقتی طبق در پاسخ به حرکت چرخ ها به طرف بالا و پایین نوسان می کند. فنر موج گیر پیچش پیدا  می کند. پس از حذف نیروی پیچشی نیز، مجددا به حالت اولیه خود باز می گردد.

فروش فنر پیچی

محاسبات فنر پیچشی

محاسبات فنر پیچشی

محاسبات در طراحی هر نوع فنر نقس اساسی را بر عهده دارد. که در این جا مختصری از نوع محاسبات در فنر پیچشی به صورتی که به سادگی قابل درک باشد آورده ایم. فنر پیچشی از سیمی به قطر d تشکیل شده است که به صورت مارپیچی و مطابق شکل زیر پیچیده شده است. در نتیجه نهایتا استوانه ای به شعاع R بدست می آید. اگر مطابق با شکل زیر به این فنر نیرویی با P وارد شود. در این صوررت تنش هایی برشی و قائم در آن ایجاد خواهند شد.

امیدواریم از مطالعه این مقاله استفاده لازم را برده باشید. و بتوانید از این مطالب در پیشرفت دانش خود استفاده نمائید. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد انواع فنر از جمله فنر پیچشی می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

خرید فنر پیچشی:

تولید و فروش انواع فنرهای پیچشی در شرکت تک فنر به کمک دستگاه های پیشرفته و تمام اتوماتیک صورت می گیرد. مشتریان می توانند با توجه به نیازهای خودشان در شعاع های انحنا و زوایای مختلف سه بعدی صورت می گیرد.

بار فنر

توجه به جهت بارگیری هنگام طراحی خم یا اشکال بدن فنر پیچشی یا در پاهای فنر پیچشی مهم است. تنش پسماند مطلوب هنگام بار خم شدن در جهتی که شعاع یا انحنای آن را کاهش می دهد می تواند ایجاد شود.

 

طراحی فنرهای پیچشی

با استفاده از تکنیک های جدید ساخت ، می توان موقعیتهای انتهایی پیچشی را نگه داشت تا تحمل بالا را ببندند. تحمل زاویه آزاد اغلب اعمال نمی شود. تولید مدرن است که انواع مختلفی از اشکال انتهای فنر پیچشی را فراهم می کند. هنگامی که مشخصات شما نیاز به پاهای فنر پیچ و خم بسیار طولانی دارد ، توصیه می کنیم در مورد نیازهای خود با یک مهندس فروش ساخت فنر اینکونل بحث کنید. کارکنان ما می توانند قابلیت های تولید را تأیید کنند و برای حفظ هزینه های تولید شما در کمترین حد ممکن تلاش خواهند کرد.

 

مانند سایر قطعات تولید شده فنر مرکز تخصصی ساخت فنر اینکونل ، ما می توانیم هر فنر پیچشی یا فنر پیچشی مضاعف را متناسب با نیاز شما تولید کنیم. ما به عنوان یک تولید کننده فنر پیچ خورده معتبر ، سال به سال قیمت های عالی ، کیفیت بالا و رضایت مشتری را ارائه داده ایم.

 

شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع فنر با مجموعه تک فنر  تماس بگیرید.

هر گونه سؤال در مورد فرآیندها و مواد تولید فنر دارید ، می توانید از مشاورین ما بپرسید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت گروه صنعتی تک فنر با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

فروش فنر پیچشی

شماره های تماس :
۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱
۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

توجه : ” ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر “

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷

ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

خرید و فروش انواع فنر در فروشگاه اینترنتی تک فنر

تولید فنر تسمه ای ، تولید و فروش فنر های فشاری .

فروش کمک فنر ، سازنده فنر ، کاربرد فنر ، فنر تسمه ای و حلزونی ، فنر فشاری ، فروش فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، فنر صنعتی ، فنر شاخکی ، کاربرد فنر ، Spring application ، تولید و ساخت فنر ، سازنده فنر ، تولید کننده فنر ، تولیدی فنر ، ساخت فنر ،گروه تولیدی تک فنر. تولید فنر. فنر ، فنر سیم جمع کن ، فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنر استند سیگار . فنر فرمدار ، فنر فشاری، فنر کششی ، فنر تسمه حلزونی ، فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد.فولاد فنر.

تولید فنر خودرو ، فروش فنر خودرو ، قیمت فنر خودرو ، فنر لول خودرو ، کمک فنر خودرو ، فنر هیدرولیک ، فنر تخت ، فنر مارپیچی خودرو ، فنر پنوماتیک ، فنر پیچشی خودرو ، فنر شمشی خودرو.

تولید قطعات فلزی ، تولیدی فنر ، قطعات فلزی ، قطعات فرمدار تسمه ای، فنر شاخکی.فنر تسمه حلزونی، فروش تسمه فنر ، ساخت فنر فشاری،  فنر دوقلو . واشر فلزی ، واشر استیل ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلیک ، فنر سازی ، فنر تسمه ای ، فنرسازی در تهران. فنر تهران تولید فنر کششی ، تولیدی فنر ساخت فنر ، فروش فنر فنر فرم دار فروش فنر استند سیگار .

فروش فنر پیچشی

انواع فنر ، تولید کننده انواع فنرهای فولادی ، استیل و تسمه ای ، با دستگاه تمام اتوماتیک و CNC ، سازنده انواع واشر ، تولیدی فنر ، تولیدی فنر در تهران . تولیدی فنرهای فولادی ، فنرهای فولادی .

سازنده  واشر در تهران ، تولیدی انواع واشر . فنرهای پیچشی ، فنرهای کششی ، فنر های فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر کاسه نمد . فنرسازی خرید تسمه استیل ، تسمه فنری ، تسمه فلزی فنری ، فروش فنر فشاری ، فنر صنعتی ، ساخت فنر ، فنر سوپاپ ، فنر تسمه ای کابل و شیلنگ جمع کن صنعتی ،فروش فنر کششی در تهران .

تولید تسمه استیل

تولید فنر تسمه ای ، فروش فنر حلزونی  ، فروش فنر استند سیگار ، قطعات تسمه ای ، صنعت فنرسازی ، کاربرد فنر ، فنرها ، تولید و فروش فنر مخروطی .

تولید فنر فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنرسازی ، انواع فنر صنعتی  ، فولاد فنر ، فنر شاخکی  ، فروش فنر شاخکدار  .

تسمه های فرم دار ، فروش تسمه فرمدار ، فنر حلزونی ، فروش فنر حلزونی ، تسمه فنر ، تولید و فروش فنر های فشاری ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلکونی ، واشر سیلیکونی ، واشر کلینگریت ، واشر نسوز ، تولید فنر در تهران .

فروش تسمه استیل ، فروش فولاد فنری ، فروش فولاد خام ، ساخت فنر ، تولید فنر ، فروش فنر پیچشی .

فنرسازی در ایران ، دستگاه فنرسازی

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *