تسمه فرم دار, تولید فنر, فنر ها, قطعات فلزی

آشنایی با تسمه های فنری و استیل | فروش و پخش تسمه

تسمه فنری و استیل

تسمه های فنری

یکی از انواع تسمه های فلزی که در سایزهای ۹-۱۶ و ۳۲ میلی­متری با ضخامت‌­های مختلف موجود است. تسمه فلزی فنری می‌­باشد. و رنگ آن غالباً مشکی است. این تسمه به این دلیل در ایران با نام تجاری فلزی فنری شناخته می­‌شود. که جهت بسته­‌بندی بارهای سنگین و حجیم گزینه بسیار مناسبی می‌­باشد.

به خصوص بارهای سنگینی که در طی جابه‌­جایی تغییر شکل می‌­دهند. مقاومت کششی بسیار بالا و استحکام فراوان آن در برابر ضربه­‌های ناگهانی از ویژگی­های بارز این نوع تسمه است. تفاوت اصلی تسمه فنری با تسمه گالوانیزه نه تنها در کشش زیاد بلکه در ازدیاد طول آن است.

 

تسمه های بسته بندی فلزی فنری مشکی، روغنی آهنی، گالوانیزه و استنلس استیل و بست (قفل) آن :

تسمه های بسته بندی که بصورت رول (کویل) و در سایزهای مختلف می باشد:

  1. تسمه های بسته بندی فنری فولادی در رنگ های مشکی، سرمه ای، سبز و … بوده. که حالت فنری داشته و استحکام و مقاومت کششی بالایی دارند.
  2. تسمه های بسته بندی آهنی روغنی از جنس ورق های روغنی می باشد.
  3. تسمه های بسته بندی آهن گالوانیزه از جنس ورق گالوانیزه می باشد.
  4. تسمه های بسته بندی استنلس استیل نگیر براق و مات ۳۰۴ که از ورق استیل نگیر ۳۰۴ می باشد.

تسمه فلزی

تسمه فلزی/فولادی قدیمی‌­ترین تسمه با بالاترین مقاومت کششی است. تسمه فلزی برای بارهای سنگین یا خیلی سنگین طراحی شده است.جایی که بیشترین استحکام و کمترین کشش موردنیاز است. تسمه­‌های فلزی برای بسته­‌بندی تجهیزات صنعتی و مواد ساختمانی سنگین مناسب هستند.

تسمه های بسته بندی فنری، روغنی، گالوانیزه در کلیه صنایع کاربرد دارند. خصوصاً در صنایع فولادسازی از قبیل، کارخانجات تولید کننده ورق و کویل، میلگرد، لوله، تسمه و چهارپهلو، نبشی، سپری، پروفیل، ناودانی، ریل، شمش و مفتول که جهت بسته بندی محصولات. و شرکت های تولید کننده شمش سرب، روی، زاماک، آلومینیم، قلع استفاده می شود. و همچنین جهت بسته بندی پالت ها، جعبه ها، و بعضی از کارتن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت روز محصول، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس :

۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱

۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

از تسمه های بسته بندی فنری فولادی جهت تولید بعضی از قطعات و ساخت بست ها از جمله بست اگزوز و ساخت فنر درب آسانسور استفاده می شود. شایان ذکر است تسمه فلزی روغنی و گالوانیزه از لحاظ استحکام کششی و کش آمدن (Elongation) مشابه بوده ولی از لحاظ زنگ زدن تسمه روغنی در مجاورت رطوبت زنگ میزند. ولی تسمه گالوانیزه دچار زنگ زدگی نمی شود. تسمه های فولادی مشکی که با برند SIGNODE آمریکا شناخته شده است، از جهت استحکام کششی در سایزهای مختلف تحمل نیروی بالاتری دارند.

تسمه فولاد با تحمل بار حداقل ۵۰۰۰ نیوتن در هر میلیمتر مربع در سایز ۱۶ بهترین انتخاب برای بسته بندی محصولات سنگین می باشند. که این مقدار تا ۲۴۳۰۰ نیوتن در سایز ۳۲ افزایش می یابد.

هر سه نوع تسمه فلزی در سایز استاندارد ۱۶و ۱۹و ۳۲ میلیمتر تولید و مصرف می گردد. تنها تفاوت  تسمه روغنی و گالوانیزه در زنگ زدن می باشد. تسمه روغنی در اثر رطوبت زنگ نمی زند. و مناسب برای بسته بندی در مناطق مرطوب می باشد.

تسمه‌های فلزی در عرض های ۳۲، ۱۹، ۱۶ میلی‌متر و در ضخامت‌های مختلف ارائه می‌شود. ۳ نوع تسمه فلزی وجود دارد : تسمه بسته بندی گالوانیزه، تسمه بسته بندی روغنی، تسمه بسته بندی فنر.

 موارد استفاده تسمه فلزی:

– بسته‌بندی و تسمه‌کشی صنایع فلزی

– بسته‌بندی و تسمه‌کشی پروفیل

– بسته‌بندی و تسمه‌کشی ترابری

– بسته‌بندی و تسمه‌کشی آجر و سفال

– بسته‌بندی و تسمه‌کشی موزائیک

– بسته‌بندی و تسمه‌کشی Mdf

– بسته‌بندی و تسمه‌کشی چوب

– بسته‌بندی و تسمه‌کشی شیشه

 ویژگی­ها و مشخصات تسمه فلزی :

– عدم تغییر طول در اثر نیروی کششی بالا

– عدم تغییر شکل به دلیل خاصیت فنری

– لبه‌­های تیز

– بسیار مستحکم و با دوام

– دارای مقاومت کششی بسیار بالا

– قدرت بالا در برابر شکستگی

– مقاوم در برابر اشعه خورشید

– مناسب جهت استفاده با دستگاه تسمه‌کش دستی، دستگاه تسمه‌کش پنوماتیک فلزی و دستگاه تسمه‌کش بدون بست

خرید انواع فنر ، قطعات فلزی و تسمه های فلزی و استیل از فروشگاه اینترنتی تک فنر

تسمه های فلزی فنر مشکی رنگ ( واکس خورده ) در سایز های ۱۶ ، ۱۹ و ۳۲ میلی متری با ضخامت های مختلف جهت بسته بندی بارهای سنگین و حجیم.
این نوع تسمه فلزی با مقاومت کششی بسیار بالا و بسیار مستحکم در برابر شوک ضربه ای و عدم تغییر شکل به هنگام جابجایی بارهای سنگین بهترین و مناسب ترین گزینه جهت بسته بندی می باشد.
این نوع تسمه فلزی مناسب جهت استفاده با دستگاه های دستی و بادی به صورت با بست و بدون بست است.
تسمه فلزی مشکی رنگ به دلیل دارا بودن خاصیت فنری و ارتجاعی بالا ، گاها در برخی مقاطع بتنی که تحت نیروی کشش هستند، نیز به کار می رود. و به عنوان المان مقاوم در برابر کشش به خوبی عمل می کند.
تسمه فلزی فنری زیگنود signode محصول امریکا و مشابه آن محصول کشورهای ترکیه ، کره ، هند و چین است که با قیمت های متفاوت موجود است.

گروه صنعتی تک فنر

گروه صنعتی تک فنر ارائه دهنده انواع فنر ، قطعات فلزی و تسمه های صنعتی در ایران است. تک فنر از اولین و بزرگ ترین وارد کنندگان و ارائه دهندگان تسمه در ایران است.

تک فنر در ساخت و تبدیل تسمه ها یکی از اولین شرکت های فعال در این زمینه می باشد. برای تولید و پخش انواع تسمه گروه صنعتی تک فنر یک سیستم بسیار قوی دارد. که پخش در سطح ایران را بر عهده دارد.

شما می توانید از طریق شماره های اعلام شده با کارشناسان و متخصصان گروه صنعتی تک فنر تماس حاصل بفرمایید. و به این ترتیب می توانید در خصوص شرایط مختلف و هزینه های مربوط به خرید و فروش  انواع فنر ، قطعات فلزی و تسمه را به دست آورید. مشاوره های گروه صنعتی تک فنر برای همه شما رایگان می باشد.

برای دسترسی به شرایط فروش و پخش انواع فنر ، قطعات فلزی و تسمه هم اکنون تماس بگیرید.

تلفن تماس :

۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱

۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷

ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *