واشر

گسکت غیر فلزی و واشر نسوز

واشر نسوز

گسکت نسوز غیر آزبستی

واشر نسوز ، تولید واشر نسوز ، فروش واشر نسوز ، فروش گسکت نسوز .

در۶۰ الی ۷۰ سال گذشته هیچ محصول مشابه ای برای گسکت های غیر آزبستی وجود نداشت. و در آن زمان گسکت آزبستی محصول روز محسوب می شد. و بسیار کارآمد و کم هزینه بود. و لذا تا زمانی که بدرستی استفاده می شدند. خطری به دنبال نداشتند و کاملا ایمن بودند.

در دهه های بعد آزبست به نامی تبدیل شد. که می تواند عامل سرطان باشد. و یکی از بزرگترین مشکلات این بود که به آرامی بوسیله آب به بیرون تراوش می کرد .

آزبست موجود در متریال گسکت های آزبستی در مواد لاستیکی که با آن مخلوط می شود. تعبیه شده است. و اگر بخواهید آزبست را جدا کنید مستلزم نجزیه مواد است. و بعد آن را تنفس کنید. (لازم به ذکر است اگر در ابتدا مواد را روغن کاری یا مرطوب کنید ) به هیچ عنوان برای شما خطری نخواهد داشت .

با این وجود تعدادی وکیل بر روی این محصول ایراد گذاشته. و کاملا این صنعت را معدوم اعلام کردند. وامروزه تنها تولیدات متریال گسکت های آزبستی دور از کرانه دریاها انجام می گردد. و همچنین تعداد اندکی توزیع کننده در سراسر جهان نیز دارد. و اکثریت به فروش گسکت های غیر آزبستی روی آورده اند .

در آمریکا تولید کنندگان آببند و پکینگ هرگز محصولاتی با محتویات آزبست را به فروش نمی رسانند. و تماما محصولات و متریال های ارائه شده گسکت های غیر آزبستی هستند .

جانز مانویل یکی از بزرگترین توزیع کنندگان متریال گسکت های آزبستی در آمریکا بود. که با اعلام ممنوعیت آزبست ضربه سنگینی را متحمل شد. محصول اوJM 60  که در آن زمان استاندارد بود . آنها محصولی بنام عایق آزبستی تولید کردند. و الیافها و رشته های آزبست از عایق به راحتی جدا می شد. و قابل تنفس بود. و این بدترین اتفاق و تولید آن زمان محسوب می شد .

واشر نسوز ، تولید واشر نسوز ، فروش واشر نسوز ، فروش گسکت نسوز .

بالاخره پس از این حوادث جانز مانویل بخش ۱۱ را پاک سازی و قسمتهایی را بفروش رساند . همان متریال گسکت ها بعد بوسیله JM CLLIPPER جایگزین شد. و هرگز آزبستی بفروش نرساند .

در دهه های بعد مجدد بازار صنعت مستعد ورود مواد غیرآزبستی بود. و اولین شرکتی که این غیرآزبستی های باکیفیت را وارد بازار کرد. و نبض بازار را بدست گرفت. GARLOCK  بود او دومین فروشنده گسکت آزبستی نسوز بشمار می رفت. و شماره سوم این لیست متعلق بود. به DURABLA MANUFACTURING . گارلاک خط تولیدی بنام گارد آبی  Blue Gard را راه اندازی کرد. گرچه کیفیتی چون گسکت های آزبستی نداشت. ولی پتانسیل بالقوه ای در آن موجود بود .تا مدتهای طولانی گارلاک نفر اول فروش بود. و مردم همچنان از خرید هرگونه متریالهای آزبستی وحشت داشته و اجتناب می کردند. که البته این امر شامل پالایشگاههای نفتی نمی شد .

با این شرایط بسیاری از پالایشگاهها پرونده قضایی خود را به دیوان عالی کشور ارائه کردند. و خواستار استفاده مجدد از گسکت آزبستی شدند. زیرا بر این باور بودند. که هیچ محصول دیگری نمی تواند همچون آزبست مؤثر باشد . این امر هرچند برای سلامت کارگران مضر بود. ولی از حتی بعضی مواقع مرگ آنها در تخریب قسمتهایی که خرابی گسکت عامل آن بود جلوگیری می کرد . بر اثر خرابی گسکت در نشت فلنج بخار مردم با توجه به تجربیات گذشته به دو دسته تقسیم شدند. عده ای موافق و عده ای مخالف ، در نهایت پالایشگاه ها برنده شدند. و به استفاده از آزبست ادامه دادند. تا زمانیکه محصول غیر آزبستی جایگزین را بیابند .

گروه تولیدی durabela زیاد دوام نیاورد و در سال ۲۰۱۲ تولیدش متوقف شد .

واشر نسوز ، تولید واشر نسوز ، فروش واشر نسوز ، فروش گسکت نسوز .

امروزه مواد تشکیل دهنده گسکت های غیر آزبستی : کولار ، فیبر آرامید (الیاف آرامید) ، فیبر گلاس (الیاف شیشه) ، کربن ، گرافیت و دیگر الیاف مصنوعی یا معدنی می باشد . از عمده ترین تولید کنندگان امروزی : Gasket Resources Inc.، garlock  و Thermoseal می باشند. که نام قبلی آن( Klinger USA) بوده است . در حال حاضر بیشتر تولید کنندگان تولید خود رابر سکوهای دریایی انجام می دهند ( گارلاک ورق های خود را در مکزیک تولید میکند و gylon در آمریکا ). شرکت Gasket Resources Inc. در کانادا تولید می کند. و Thermoseal در اوهایو آمریکا . هر چند این منابع مستلزم تغییر است .

بدون در نظر گرفتن تولید کنندگان اصول اولیه استفاده از فیلر و الاستومر است . در حالی که هیچ کدام از این دو ،ترکیب یکسانی ندارند   Elastomer  های اولیه عبارتند از : NBR (Buna-N),SBR،   EPDM or Neoprene. اگر تمامی متریال های خود را همان طور که در برنامه ذکر شده مورد بررسی قرار دهید. و گسکت غیر آزبستی با الاستومر را انتخاب کنید. حتما نتیجه مطلوب خواهد بود . این روش به شما این امکان را خواهد داد که انتخاب رقابتی در برندها داشته باشید. هیچ کدام از مواد خاصیت مشابه ندارند پس همیشه باید احتیاط کنید. در ترکیب آنها .

ترکیبات :

NBR :  برای روغن ، گاز ، مواد شیمیایی ضعیف و آب مفید است .

SBR  : مناسب برای بخار اشباع شده ، مواد شیمیایی ضعیف ، گازهای بی اثر و آب .

NEOPRENE : مناسب برای بخار اشباع شده ، دستگاههای خنک کننده ، روغن ها ، سوخت ، اسیدهای ضعیف و قلیایی ، و آب .

EPDM : مناسب برای بخار اشباع شده ، مواد شیمیایی خفیف و آب .

 

هر کدام از مواد ذکر شده در هنگام ترکیب و به هم چسبیدن اگر اندازه های مساوی باشند. کار را بسیار راحت تر می کند. ولی این امر باید وابسته به فاکتور های دیگری چون : استحکام کششی برای مقاومت در برابر فشار بالا ، درجه بندی دما ، درجه فشردگی و درجه بازیابی نیز باشند .

شما می بایست اندازه ، دما ، کاربرد ، رسانا ، فشار ، سرعت ( در صورت متحرک بودن ) را نیز در هر شرایط خاص  در نظر بگیرید .اگر در اینجا ساخت گسکت به پایان رسید شما می بایست تعداد دورهای پیچ ، اندازه پیچ ، مواد تشکیل دهنده آن و حتی مواد موجود مهره ها را نیز در نظر بگیرید .

شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع فنر با مجموعه تک فنر  تماس بگیرید.

هر گونه سؤال در مورد فرآیندها و مواد تولید فنر دارید ، می توانید از مشاورین ما بپرسید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت گروه صنعتی تک فنر با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره های تماس :
۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱
۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

توجه : ” ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر “

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷

ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

خرید و فروش انواع فنر در فروشگاه اینترنتی تک فنر

تولید فنر تسمه ای ، تولید و فروش فنر های فشاری .

فروش کمک فنر ، کاربرد فنر ، فنر تسمه ای و حلزونی ، فنر فشاری ، فروش فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، فنر صنعتی ، فنر شاخکی ، کاربرد فنر ، Spring application ، تولید و ساخت فنر ، سازنده فنر ، تولید کننده فنر ، تولیدی فنر ، ساخت فنر ،گروه تولیدی تک فنر. تولید فنر. فنر ، فنر سیم جمع کن ، فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنر استند سیگار . فنر فرمدار ، فنر فشاری، فنر کششی ، فنر تسمه حلزونی ، فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد.فولاد فنر

تولید قطعات فلزی ، تولیدی فنر ، قطعات فلزی ، قطعات فرمدار تسمه ای، فنر شاخکی.فنر تسمه حلزونی، فروش تسمه فنر ، ساخت فنر فشاری،  فنر دوقلو . واشر فلزی ، واشر استیل ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلیک ، فنر سازی ، فنر تسمه ای ، فنرسازی در تهران. فنر تهران تولید فنر کششی ، تولیدی فنر ساخت فنر ، فروش فنر فنر فرم دار فروش فنر استند سیگار .

انواع فنر ، تولید کننده انواع فنرهای فولادی ، استیل و تسمه ای ، با دستگاه تمام اتوماتیک و CNC ، سازنده انواع واشر ، تولیدی فنر ، تولیدی فنر در تهران . تولیدی فنرهای فولادی ، فنرهای فولادی .

سازنده  واشر در تهران ، تولیدی انواع واشر . فنرهای پیچشی ، فنرهای کششی ، فنر های فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر کاسه نمد . فنرسازی خرید تسمه استیل ، تسمه فنری ، تسمه فلزی فنری ، فروش فنر فشاری ، فنر صنعتی ، ساخت فنر ، فنر سوپاپ ، فنر تسمه ای کابل و شیلنگ جمع کن صنعتی ،فروش فنر کششی در تهران .

تولید فنر تسمه ای ، فروش فنر حلزونی  ، فروش فنر استند سیگار ، قطعات تسمه ای ، صنعت فنرسازی ، کاربرد فنر ، فنرها ، تولید و فروش فنر مخروطی .

تولید فنر فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنرسازی ، انواع فنر صنعتی  ، فولاد فنر ، فنر شاخکی  ، فروش فنر شاخکدار  .

تسمه های فرم دار ، فروش تسمه فرمدار ، فنر حلزونی ، فروش فنر حلزونی ، تسمه فنر ، تولید و فروش فنر های فشاری ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلکونی ، واشر سیلیکونی ، واشر کلینگریت ، واشر نسوز .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *