فنر حلزونی

فنر حلزونی | فنر تسمه ای | تولیدی فنر

فنر حلزونی

فنر تسمه ای که شکل ظاهری آن شبیه به فرم حلزون است. و اغلب فنر حلزونی نامیده می شود. یکی از پرکاربرد ترین فنرها در صنعت می باشد.

گروه صنعتی تک فنر تولیدکننده انواع فنر تمسه ای، فنرفشاری، فنر فرمدار، فنر پیچشی، فنر جاروبرقی و… ازنوع فولادهای کربنی، استنلس استیل, فسفر، برنز و …در سایز های بزرگ و کوچک آماده دریافت سفارش تولید برای صنایع و شرکت های صنعتی می باشد.

قیمت فنر حلزونی

لطفا برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی و ساخت و سفارش انواع فنر مورد نظرتان با کلیک بر روی لینک زیر با ما در تماس باشید.

فروشگاه اینترنتی گروه تولیدی تک فنر

فنرهای حلزونی جز پر مصرف ترین فنرهای هستند که در سایز های کوچک و بزرگ تولید می شوند.

مشاهده محصولات دیگر : فنر استند سیگار

فنر استند سیگار

                     فنر استند سیگار

ساخت انواع فنر حلزونی صنعتی

برای ساخت انواع فنر حلزونی به محاسبات دقیق نیاز است. و تولید آن به کاربرد و نوع متریال که توافق می شود بستگی دارد. خرید و فروش فنر حلزونی رابطه مستقیم با نوع فولاد یا جنس آن و زمان بر بودن ساختن آن دارد.

انواع فنرهای حلزونی یا تسمه ای :

یک فنر حلزونی در ساده ترین شکل خود، یک تسمه تخت است. از جنس فولاد فنری یا استنلس استیل که به صورت طولی برش خورده، و در یک محور پیچیده شده است. و در تعریف کلی فنرهای حلزونی از تسمه یا مفتول های نوردی ساخته می شوند. و برای ایجاد گشتاور در کاربردهای گوناگون استفاده می شوند.

فنرهای اسپیرال {حلزونی} به دو گونه باز یا کیپ تولید می شوند. علیرغم رایج بودن فنرهای مفتولی، فنرهای حلزونی {تسمه ای}، فنرهای قوی تری به شمار می روند.

تولید فنر های تسمه ای

فنرهای تسمه ای، شکل ظاهریشان بیشتر به فرم حلزون است. به همین دلیل اغلب حلزونی نامیده می شوند. و از پر کاربردترین فنرها در صنعت می باشند و در سایزهای کوچک و بزرگ تولید می شوند.

مکانیزم فنر حلزونی

فنر حلزونی

کاربرد فنرهای حلزونی به این صورت است که با پیچیده شدن و کوک شدن انرژی را ذخیره می کنند. و در زمان لازم انرژی خود را رها می کنند. و دارای حرکت دورانی می باشند . معمولا یک سر آنها ثابت و سر دیگرشان حول محور پیچیده می شود، و انرژی خود را ذخیره می کند.

کاربردی ترین موارد استفاده از فنرهای حلزونی یا تسمه ای عبارتند از:اسباب بازی های کوکی ، فنر قفل ، تایمرها ، صندلی خودرو ، موتورهای الکترونیکی {فنرهای پشت زغالی} ، فنرهای گردگیر.

کلام آخر اینکه برای ساخت انواع فنرهای حلزونی یا تسمه ای نیاز به محاسبات دقیق است. و تولید آنها بستگی به موادی که توافق می شود دارد. و همچنین خرید وفروش آنها رابطه مستقیمی با نوع فولاد و جنس آن و زمانی که برای ساختشان گذاشته می شود دارد. گروه تولیدی تک فنر سازنده انواع فنرهای حلزونی یا تسمه ای در سایزهای کوچک و بزرگ می باشد. با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان آماده ارائه خدمات به صنعتگران عزیز کشورمان می باشد.

 

گروه صنعتی تک فنر

شرکت تک فنر با تجربه ساخت انواع مختلف فنر تا کنون موفق به کسب توانایی تولید در زمینه های مختلف محصولات شده است. انعطاف پذیری در تولید محصولات و تنوع آنها جزء شاخص های شرکت تک فنر است.

راه های ارتباطی با گروه تولیدی تک فنر :

تلفن تماس :

۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱

۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷
ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

فروشگاه اینترنتی گروه تولیدی تک فنر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *