تولید فنر, فنر ها

فنرسازی در ایران

فنرسازی در ایران

فنرسازی در ایران

در حال حاضر کشور ما در صنعت فنرسازی پیشرفت به سزایی داشته. و توانسته در این صنعت رشد و ترقی داشته باشد. فنر از با اهمیت ترین قطعات مکانیکال سیستم های دینامیک می باشد. که دامنه ی کاربرد و استفاده از آن در صنایع بسیار گسترده می باشد.

 

صنعت فنرسازی در ایران فنر فشاری فنرها انواع متفاوتی دارند. که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: فنر کششی، فنر فشاری، فنر پیچشی، فنر دیسکی، فنر بشقابی، فنر دیافراگمی و … این فنرها در عین حال که ظاهری بسیار ساده ای دارند. اما کاربرد و رفتاری پیچیده و غیر ساده دارند. که این موضوع جالب توجه می باشد. بنابراین ساخت و تولید هریک از این فنرها نیز با یکدیگر متفاوت بوده. و نیاز به اصول و قوانین علمی متفاوتی می باشد.

صنعت فنرسازی در ایران

بنابراین برای ساخت فنر و تولید آن باید اصول و قوانین علمی را به کاربرد که کار بسیار پیچیده ای بوده. و نیاز به یک صنعت توسعه یافته دارد. تا بتوان فنری اصولی و مطابق با قوانین علم مکانیک تولید کرد. در گذشته کشور ایران در این صنعت کیفیت بسیار پایینی در تولیدات و ساخت فنرها داشت. زیرا برای تولید این قطعه ی مهم و پرکاربرد هیچ توجه ای به علم روز دنیا نمی شد. و براساس دانسته های تجربی و بدون متد اصول جهانی نسبت به تولیدات فنر اقدام می کردند. که نتیجه ی آن تولیداتی با کیفیت و راندمان بسیار پایین بود.

 

اما امروزه برخی از شرکت ها به خصوص شرکت های دانشگاهی فعال در حوزه ی ساخت، به دلیل استفاده از جدیدترین نرم افزارهای شبیه سازی مهندسی، توانسته اند کیفیت تولیدات خود را در حد زیادی افزایش دهند. و در کوتاه ترین زمان کیفیت خوبی از فنرها را تولید کنند. کاربرد و دلایل استفاده از فولاد از صنعت فنرسازی کاربرد فولاد در فنرسازی بسیار متعدد می باشد. اما از اصلی ترین دلایل استفاده از آن در صنعت فنرسازی می توان به خاصیت ارتجاعی آن که به دلیل شکل پذیری الاستیک است اشاره کرد. این خاصیت باعث می شود تا بعد از برداشتن و یا رفع فشار از روی فولاد فنر دوباره این قطعه به حالت اول خود بازگردد. که همین ویژگی باعث شده است به کاربردن آن در تولید فنر لازم و ضروری باشد.

 

فولاد فنر به کار رفته برای ساخت و تولید فنر باید دارای خصوصیاتی باشد که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت شکل پذیری خوبی داشته باشد. هیچگونه ایراد و نقصی را نداشته باشد.

هزینه و قیمت آن ارزان باشد.

و امکان دسترسی و تهیه ی آن سهل و راحت باشد.

پس از این که فولاد در ساخت فنر استفاده شد. ویژگی هایی را در فنر ایجاد می کند. که از مهم ترین این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در مقابل شکنندگی مقاومت بسیار زیادی دارد. دارای خاصیت الاستیکی می شود.

صنعت فنرسازی

خرید و فروش انواع مفتول های فولادی ، استیل ، تسمه ای ،فشاری

تولید و ساخت انواع فنرهای ماشین آلات صنعتی با دستگاههای تمام اتوماتیک

تولید و ساخت انواع فنرهای ماشین خودرو و موتور با دستگاههای تمام اتوماتیک

تولید و ساخت انواع فنرهای ماشین آلات کشاورزی با دستگاههای تمام اتوماتیک

تولید و ساخت انواع فنرهای لوازم خانگی و اسباب بازی با دستگاههای تمام اتوماتیک

آماده عقد قرارداد با شرکت ها و قطعه سازان

در مقابل خوردگی مقاومت زیادی پیدا می کند. مهم ترین خواص بوجود آمده در فولاد فنر به علت وجود سیلیسیم و کروم می باشد. کم و یا زیاد شدن مقدار عناصر در فولاد فنر می تواند کاربرد و رفتار آن را به کل تغییر بدهد.

شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع فنر با مجموعه تک فنر  تماس بگیرید.

هر گونه سؤال در مورد فرآیندها و مواد تولید فنر دارید ، می توانید از مشاورین ما بپرسید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت گروه صنعتی تک فنر با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره های تماس :
۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱
۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

توجه : ” ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر “

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷

ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

خرید و فروش انواع فنر در فروشگاه اینترنتی تک فنر

تولید فنر تسمه ای ، تولید و فروش فنر های فشاری .

فنر تسمه ای و حلزونی ، فنر فشاری ، فروش فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، فنر صنعتی ، فنر شاخکی ، کاربرد فنر ، Spring application ، تولید و ساخت فنر ، سازنده فنر ، تولید کننده فنر ، تولیدی فنر ، ساخت فنر ،گروه تولیدی تک فنر. تولید فنر. فنر ، فنر سیم جمع کن ، فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنر استند سیگار . فنر فرمدار ، فنر فشاری، فنر کششی ، فنر تسمه حلزونی ، فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد.فولاد فنر

تولید قطعات فلزی ، تولیدی فنر ، قطعات فلزی ، قطعات فرمدار تسمه ای، فنر شاخکی.فنر تسمه حلزونی، فروش تسمه فنر ، ساخت فنر فشاری،  فنر دوقلو . واشر فلزی ، واشر استیل ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلیک ، فنر سازی ، فنر تسمه ای ، فنرسازی در تهران. فنر تهران تولید فنر کششی ، تولیدی فنر ساخت فنر ، فروش فنر فنر فرم دار فروش فنر استند سیگار .

انواع فنر ، تولید کننده انواع فنرهای فولادی ، استیل و تسمه ای ، با دستگاه تمام اتوماتیک و CNC ، سازنده انواع واشر ، تولیدی فنر ، تولیدی فنر در تهران . تولیدی فنرهای فولادی ، فنرهای فولادی . سازنده  واشر در تهران ، تولیدی انواع واشر . فنرهای پیچشی ، فنرهای کششی ، فنر های فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر کاسه نمد . فنرسازی خرید تسمه استیل ، تسمه فنری ، تسمه فلزی فنری ، فروش فنر فشاری ، فنر صنعتی ، ساخت فنر ، فنر سوپاپ ، فنر تسمه ای کابل و شیلنگ جمع کن صنعتی ،فروش فنر کششی در تهران .

تولید فنر تسمه ای ، فروش فنر حلزونی  ، فروش فنر استند سیگار ، قطعات تسمه ای ، صنعت فنرسازی .

تولید فنر فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنرسازی ، انواع فنر صنعتی  ، فولاد فنر ، فنر شاخکی  ، فروش فنر شاخکدار  .

تسمه های فرم دار ، فروش تسمه فرمدار ، فنر حلزونی ، فروش فنر حلزونی ، تسمه فنر ، تولید و فروش فنر های فشاری .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *