تولید فنر, فنر ها, کمک فنر

فروش کمک فنر

کمک فنر خودرو

فروش کمک فنر
آثار بوجود آمدن سیستم تعلیق به بیش از پنج هزار سال پیش به سومریان می رسد. و از هنگامی شروع می شود که چرخ اختراع گردید. و از آن وقت تا به امروز سیر تکاملی خود را طی کرد.
در کشور خود ما نیز در تخت جمشید گوشه ای از این اختراع مربوط به ۲۵۰۰ سال پیش دیده می شود. ایرانیان اولین مردمانی بودند که چرخ را بهینه کرده و بر آن “آج” زدند.
در طی این پنج هزار سال این سیستم دچار تحولات زیادی شده است تا بصورت مدرن امروزی در آمده است. در قرن هشتم بعد از میلاد سیستم تعلیق با زنجیر آهنی اختراع گردید. پس از آن سیستم تعلیق فنری بر روی درشکه ها به وجود آمد.

فنر تا حدودی می توانست ضربات ناشی از دست انداز ها را بگیرد. ولی با بالا رفتن سرعت وسایل نقیله سیستم دیگر کاملا راحت و متعادل نبود.
با بوجود آمدن وسایل نقلیه موتوری و بالا رفت سرعت تنها فنر سیستم تعلیق جوابگوی سیستم تعلیق نبود.
و با افتادن خودرو در دست اندازها امکان واژگونی خودرو موجود بود. لذا نیاز به وسیله ای بود که بتواند انرژی بوجود آمده در دست انداز ها را مستهلک کند, لذا کمک فنر اختراع گردید.

فروش کمک فنر

اولین کمک فنر ها در سال ۱۹۰۴ بر روی درشکه ها با فنر تخت نصب گردید. و باعث نرمی و سرعت این وسیله گردید. قبل از آن این وسیله نقلیه چندان راحت نبود.
در سال ۱۹۱۵ کمک فنر چرمی پیچیده شده. برروی فنرمتصل به بلوک چوبی اختراع گردید.
در حالی که کمک فنر های با اصطکاک خشک تا سال ۱۹۳۰ رواج داشتند, کمک فنر های هیدرولیک از اوایل قرن بیستم به تدریج ساخته شدند.

مزایای کمک فنر هیدرولیکی

• برتری فوق العاده سیستم های سیستم های کمک فنری هیدرولیک نسبت به زیان سیستم های اصطکاکی کلمبی خصوصا در جاده های صاف امروزی مشهود است.
• عمر کمک فنر ها افزایش یافته با آبندی بهتر و کیفیت بهتر سطوح پرداخت شده در سطوح اصطکاکی,.
• بواسته کنترل کیفی بهتر امروزی کیفیت افزایش یافته.
• هزینه ها نسبت به انواع قدیمی کمتر بحرانی است. و در حالتی بصورت تولید انبوخ ساخته می گردد. و توسط ابزار مدرن تولید می گردد.
کمک فنر های هیدرولیک دارای انواع مختلفی زیادی می باشند, که آنها را می توان به ۵ گروه تقسیم کرد:
۱ کمک فنر های اهرمی مخزنی,
۲ کمک فنر های اهرمی با سیلندر های خطی( in line ),
۳ کمک فنر های اهرمی با سیلندر های موازی( Parallel ),
۴ کمک فنر های اهرمی پیستون و میل پیستون دار,
۵ کمک فنر های تلسکوپی,

کمک فنر تلسکوپی

بیش از ۱۰۰ سال از عمر این وسیله می گذرد در این مدت کمک فنر تلسکوپی برتری خود را نسبت به سایر انواع آن ثابت کرده است. و سایر انواع کمک فنر را کنار زده است. در این زمینه بیش از ۳۰۰۰۰ پاتنت به ثبت رسیده است. در طی این مدت چهره کمک فنر تلسکوپی نیز تغییرات زیادی کرده است. وسیر تکاملی در جهت ایمنی بیشتر خودرو و راحتی حرکت خودرو بوده است.
کمک فنر تلسکوپی انواع مختلفی دارند. ولی با توجه به اینکه روغن به تنهایی قابل کمپرس شدن نیست. در صورت استفاده به تنهایی روغن در سیستم کمک فنر باعث ایجاد فشار زیاد در یک طرف و خلا در سمت دیگر و بوجود آمدن پدیده کاویتیشن می شود. و در ضمن در اثر تغییر دما و تغییر حجمی و ابعادی مایع کمک فنر و .. ممکن است در درون آن نیرو های زیادی ایجاد شود.

فروش کمک فنر

لذا کمک فنر های تلسکوپی ای دوام و عملکرد بهتری دارند که در درون آن غلاوه بر روغن مقداری هوا نیز داشته باشند.
عمدتا سه نوع عمده کمک فنر تلسکوپی موجود است. که شکل اول سمت چپ کمک فنر با میله سرتاسری می باشد. بواسطه عدم راحتی در این نوع کمک فنر و فشار های درونی در آن این نوع کمک فنر امروزه تنها در سیستم تعلیق اکسل ها کاربرد دارد.

آب بندی این کمک فنر نیز بواسطه بالا رفتن فشار در این نوع کمک فنر آب بندی آن نیز مشکل می باشد.

کمک فنر های با دو سیلندر

این نوع کمک فنر امروزه در صنعت و خودرو وسیعا کاربرد دارد, از مزایای آن اینست که فشار داخل آن کم (۵ تا ۸ بار) است, بعنوان پایه فنر می توان از آن استفاده استفاده کرد. کمک فنر جمع و جور. اصطکاک کمتر.

از معایب آن این است که انتقال حرارت در آن سخت تر انجام می شود.
شکل سمت راست مربوط به کمک فنر های با یک سیلندر می باشد. که در محفظه مجزای هوا نیز موجود می باشد. شکل تکامل یافته این نوع کمک فنر امروزه در صنعت و خودرو وسیعا کاربرد دارد. از معایب آن این است که فشار ماکزیمم داخل آن زیاد است (۱۷ تا ۲۵ بار) است.

از محاسن آن این است که انتقال حرارت از جداره ساده تر انجام می پذیرد. در این نوع کمک فنر ها روغن کف نمی کند. به هر وضعیتی قابل نصب است. رفتار دقیق دارد.
در نوع بهینه کمک فنر نوع اخیر این محفظه به بیرون سیلندر اصلی کمک فنر انتقال یافته است.

فروش کمک فنر

در ادامه تکامل کمک فنر هم اکنون کمک فنر هایی ساخته شده است. که قدرت کمک فنری آن متناسب با باری که خودرو حمل می کند. می باشد.
در مد نظر طراحان بوده است که کمک فنر هایی بسازند که قدرت کمک فنری آن متناسب با نیاز کمک فنر ی خودرو در هر لحظه باشد. لذا در تکامل این کمک فنر ها کمک فنر های متغیر طراحی گردیدند.

این کمک فنر ها بوسیله سنسور ها ارتعاشات لحظه ای خورو را در نقاط مختلف اندازه گیری می کنند. این اطلاعات به سیستم کنترل الکتریکی فرستاده می شود. و پس از پردازش به شیر پروپرسیونال مربوطه فرمان می دهد. و متناسب با آن نیروی کمک فنری در سیستم اعمال می شود.

به هر حال هدف نهایی کم فنر رسیدن به حذف کامل ارتعاشات جاده ای می باشد.
صنعت خودرو بدون استراتژی و متولی
خودروسازها برای بقای خودشان و نهایتا این که یک بنگاه اقتصادی محسوب می شوند. و باید پاسخگوی ذی نفعان خود و مجموعه عوامل این صنعت باشند. از این زاویه, خودروسازان در حال حاضر شرایط مناسبی دارند. و به تیراژ تولید بالایی دست پیدا کرده اند. و هر آنچه که دولت به آن ها تکلیف می کند, انجام می دهند. اما صنعت خودرو سازی در تمام دنیا به تناسب بازار مسیر خود را انتخاب می کند. و برای تولید محصولات جدیدی برنامه ریزی می کنند.

شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع فنر با مجموعه تک فنر  تماس بگیرید.

هر گونه سؤال در مورد فرآیندها و مواد تولید فنر دارید ، می توانید از مشاورین ما بپرسید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت گروه صنعتی تک فنر با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره های تماس :
۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱
۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

توجه : ” ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر “

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷

ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

خرید و فروش انواع فنر در فروشگاه اینترنتی تک فنر

تولید فنر تسمه ای ، تولید و فروش فنر های فشاری .

فروش کمک فنر ، کاربرد فنر ، فنر تسمه ای و حلزونی ، فنر فشاری ، فروش فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، فنر صنعتی ، فنر شاخکی ، کاربرد فنر ، Spring application ، تولید و ساخت فنر ، سازنده فنر ، تولید کننده فنر ، تولیدی فنر ، ساخت فنر ،گروه تولیدی تک فنر. تولید فنر. فنر ، فنر سیم جمع کن ، فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنر استند سیگار . فنر فرمدار ، فنر فشاری، فنر کششی ، فنر تسمه حلزونی ، فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد.فولاد فنر

فروش کمک فنر

تولید قطعات فلزی ، تولیدی فنر ، قطعات فلزی ، قطعات فرمدار تسمه ای، فنر شاخکی.فنر تسمه حلزونی، فروش تسمه فنر ، ساخت فنر فشاری،  فنر دوقلو . واشر فلزی ، واشر استیل ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلیک ، فنر سازی ، فنر تسمه ای ، فنرسازی در تهران. فنر تهران تولید فنر کششی ، تولیدی فنر ساخت فنر ، فروش فنر فنر فرم دار فروش فنر استند سیگار .

انواع فنر ، تولید کننده انواع فنرهای فولادی ، استیل و تسمه ای ، با دستگاه تمام اتوماتیک و CNC ، سازنده انواع واشر ، تولیدی فنر ، تولیدی فنر در تهران . تولیدی فنرهای فولادی ، فنرهای فولادی . سازنده  واشر در تهران ، تولیدی انواع واشر . فنرهای پیچشی ، فنرهای کششی ، فنر های فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر کاسه نمد . فنرسازی خرید تسمه استیل ، تسمه فنری ، تسمه فلزی فنری ، فروش فنر فشاری ، فنر صنعتی ، ساخت فنر ، فنر سوپاپ ، فنر تسمه ای کابل و شیلنگ جمع کن صنعتی ،فروش فنر کششی در تهران .

تولید فنر تسمه ای ، فروش فنر حلزونی  ، فروش فنر استند سیگار ، قطعات تسمه ای ، صنعت فنرسازی ، کاربرد فنر .

تولید فنر فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنرسازی ، انواع فنر صنعتی  ، فولاد فنر ، فنر شاخکی  ، فروش فنر شاخکدار  .

تسمه های فرم دار ، فروش تسمه فرمدار ، فنر حلزونی ، فروش فنر حلزونی ، تسمه فنر ، تولید و فروش فنر های فشاری .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *