تسمه استیل

فروش تسمه استیل | کاربرد تسمه استیل

فروش تسمه استیل

کاربرد تسمه استیل

فروش تسمه استیل ، تسمه استیل ۳۰۱ ، تسمه استیل ۳۰۴ ، فروش تسمه استیل ، تولید تسمه استیل ، قیمت تسمه استیل.

قیمت تسمه استیل ۳۰۴ و ۳۰۱ را از تک فنر بخواهید . تسمه ها از متریال های مختلفی چون آلومینیوم , پلاستیک , آهنی و….تولید می شوند. تسمه استیل یکی از انواع محصولات تک فنر که از استیل سری ۳۰۰ ساخته شده است.

این سازه یک ورق استیل صیقل شده با ضخامت کم و در ضخامت های مختلف می باشد. طول آن نیز با توجه به سفارش مشتری و یا رول های آماده ای بوده که روانه بازار می شوند.

تولید آن نیز به دو صورت ماشین کاری و نوردی می باشد .این محصول بسیار پر مصرف بوده.  و می توان گفت کاربرد تسمه استیل و استفاده از آن اکثرا در ساختمان سازی و برجسازی , در قطعات کشاورزی و…..انجام می پذیرد .

در تولید حفاظ نرده استیل ، تک فنر یکی از بهترین تولید کنندگان تسمه استیل در تهران می باشد . در استفاده از اتصالات و ابزار جوش و مونتاژ از جمله الکترود ، تسمه استیل و پیچ و مهره بهترین ها را برای شما عزیزان در نظر داریم . همراه ما باشید با   :

  • تولید تسمه استیل
  • ابعاد تسمه استیل
  • کاربرد تسمه استیل
  • انواع تسمه استیل

 

تولید تسمه استیل

تولید ماشین کاری

در تولید تسمه استیل به روش ماشین کاری این محصول با دقت و کیفیت بالایی تولید می شود. در ساخت از ورق استیل فابریک و مرغوب و صاف استفاده می شود. تولید آنها به صورت شاخه های ۶ متری بوده. و برای گرد کردن لبه و از بین بردن تیزی آن این محصول را پولیش می زنند .

تولید به صورت نورد

در این روش ضایعات آهن را ذوب و به تسمه تبدیل می کنند. این محصول در طول مختلف بسته به شرایط کارخانه تهیه شده. و سایز استاندارد آن نیز از ۴ تا ۷ بوده که استاندارد آن ۶ متری می باشد .

ابعاد تسمه استیل

برش این ورق ها در عرض های مختلف با توجه به سفارش مشتری می باشد. همچنین تسمه های فابریک و نوردی در سایز های بین ۰.۱تا ۲ میل ساخته می شوند. باشد همچنین تسمه های نواری به برش نوار بری به شکل رولی از رول ورق شیت شده ساخته می شوند .

فروش تسمه استیل ، تسمه استیل ۳۰۱ ، تسمه استیل ۳۰۴ ، تسمه استیل ، تولید تسمه استیل ، قیمت تسمه استیل.

کاربرد تسمه استیل

استفاده از تسمه استیل در صنعت

کاربرد تسمه استیل صنعت بسیار مختلف می باشد. از جمله بسته بندی بارهای سنگین, اتصال و , استفاده در کابل برق و تلفن ,  , استفاده در صنایع اتومبیل سازی. و همچنین استفاده در کارخانه های آب معدنی و مواد غذایی , در دستگاه های برش مواد غذایی و یا ساخت انواع پرس ها , دوچرخه , کاربرد دارد .

استفاده از تسمه استیل در حفاظ و نرده

تسمه استیل به دلیل کیفیت , استحکام مقاومت در برابر خوردگی و مدت عمر طولانی نسبت به دیگر متریال ها در ساخت تجهیراتی که می توانند، امنیت یه سازه و یا شخص را تامین کنند، استفاده می شود. مانند حفاظ های زندان , ساخت نرده حفاظ , راه پله , پنجره درب  .

استفاده از تسمه استیل در لوازم آشپزخانه

از تسمه های تهیه شده با متریال استیل در ساخت ماشین لباسشویی , ماشین ظرفشویی و لوازم چاقوسازی استفاده می شود .

فروش تسمه استیل ، تسمه استیل ۳۰۱ ، تسمه استیل ۳۰۴ ، فروش تسمه استیل ، تولید تسمه استیل ، قیمت تسمه استیل.

انواع تسمه استیل

تسمه استیل ۳۰۱

ورق استیل ۳۰۱ آلیاژی آستنیتی است که می توان از آن به عنوان جایگزین مناسبی برای ورق استیل ۳۰۴ نام برد. این آلیاژ در حالت کار سرد بسیار مقاوم است. و شکل پذیری خوبی دارد. در این آلیاژ، که اصلاح شده ورق استیل ۳۰۴ است. درصد عناصر نیکل و کروم در ترکیب شیمیایی آن کاهش داده شده. تا بتوانند خواص سرد کاری بهتری از خود نشان دهد. این نکته به آلیاژ اجازه می دهد که استحکام کششی و شکل پذیری عالی نسبت به ورق استیل ۳۰۴، هنگام رول شدن داشته باشد. ورق استیل ۳۰۱ ذاتاً غیر مغناطیسی (نگیر) است، اما در صورتی که کار سرد روی آن صورت پذیرد. نسبت به دیگر گرید های استنلس استیل بیشتر مغناطیسی می شود.

تسمه استیل ۳۰۴

این محصول از پر استفاده ترین تسمه ها می باشد. زیرا دارای استحکام و مقاومت مناسب , جوش پذیری عالی , و در مقابل خوردگی نیز مقاوم است. کاربرد تسمه استیل ۳۰۴ در کشتی سازی , صنایع غذایی , صنایع پزشکی و….مورد استفاده می باشد .

تسمه ترانس

این محصول در فرآیند خاص و پیچیده ای تولید می شوند. و به دلیل تکنولوژی به روز و بالای ساخت این نوع در ضخامت های بسیار دقیق طراحی می شوند. از این محصول در صنایعی که ابعاد دقیق بسیار مهم می باشد استفاده می شود .

شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع فنر با مجموعه تک فنر  تماس بگیرید.

هر گونه سؤال در مورد فرآیندها و مواد تولید فنر دارید ، می توانید از مشاورین ما بپرسید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت گروه صنعتی تک فنر با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

فروش تسمه استیل ، تسمه استیل ۳۰۱ ، تسمه استیل ۳۰۴ ، فروش تسمه استیل ، تولید تسمه استیل ، قیمت تسمه استیل.

شماره های تماس :
۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱
۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

توجه : ” ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر “

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷

ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

خرید  و فروش انواع فنر در فروشگاه اینترنتی تک فنر

فنر تسمه ای و حلزونی ، فنر فشاری ، فروش فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، فنر صنعتی ، فنر شاخکی ، کاربرد فنر ، Spring application ، تولید و ساخت فنر ، سازنده فنر ، تولید کننده فنر ، تولیدی فنر ، ساخت فنر ،گروه تولیدی تک فنر. تولید فنر. فنر ، فنر سیم جمع کن ، فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنر استند سیگار . فنر فرمدار ، فنر فشاری، فنر کششی ، فنر تسمه حلزونی ، فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد.

تولید قطعات فلزی ، تولیدی فنر ، قطعات فلزی ، قطعات فرمدار تسمه ای، فنر شاخکی.فنر تسمه حلزونی، فروش تسمه فنر ، ساخت فنر فشاری،  فنر دوقلو . واشر فلزی ، واشر استیل ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلیک ، فنر سازی ، فنر تسمه ای ، فنرسازی در تهران. فنر تهران تولید فنر کششی ، تولیدی فنر ساخت فنر ، فروش فنر فنر فرم دار فروش فنر استند سیگار .

فروش تسمه استیل ، تسمه استیل ۳۰۱ ، تسمه استیل ۳۰۴ ، فروش تسمه استیل ، تولید تسمه استیل ، قیمت تسمه استیل.

انواع فنر ، تولید کننده انواع فنرهای فولادی ، استیل و تسمه ای ، با دستگاه تمام اتوماتیک و CNC ، سازنده انواع واشر ، تولیدی فنر ، تولیدی فنر در تهران . تولیدی فنرهای فولادی ، فنرهای فولادی . سازنده  واشر در تهران ، تولیدی انواع واشر . فنرهای پیچشی ، فنرهای کششی ، فنر های فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر کاسه نمد . فنرسازی خرید تسمه استیل ، تسمه فنری ، تسمه فلزی فنری .

تسمه استیل ، تسمه فولادی ، تولید تسمه استیل ، تولید تسمه فولادی ، فروش تسمه استیل ، فروش تسمه فولادی ، فروش تسمه استیل و فولادی.

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید. همچنین به سوالات شما هم در خصوص انواع فنر  پاسخ داده می شود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *