فنر فشاری, فنر ها

ساخت فنر های فشاری در تهران

ساخت فنر های فشاری

ساخت فنر های فشاری در تهران

تولیدی فنرهای فشاری

فنر فشاری به عنوان یکی از مهم ترین فنرهای مورد استفاده در صنعت به شمار می رود. این روزها تقریبا تمامی صنایع تولید محصولات خانگی و دستگاه های صنعتی، از این فنرها برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. همان طور که می دانید، فنر ابزاری است که وظیفه ذخیره انرژی پتانسیل را دارد. این فنرها به طور کلی در دو نوع مختلف تولید و ساخته می شوند. انواع مارپیچی و پیچشی از مهم ترین انواع فنر به شمار می روند. فنرهای فشاری دارای ساختمانی مارپیچی شکل هستند. و از دسته فنرهای مارپیچی شناخته می شوند.

این فنر به عنوان یکی از پرکاربردترین فنرهای صنعتی به شمار می رود. همان طور که از نام فنرهای فشاری مشخص است. این فنرها برای کار و ذخیره انرژی، باید تحت فشار قرار گیرند.

فنرهای فشاری نیز مانند فنرهای کششی، از حلقه هایی در هم تنیده تشکیل شده اند. تفاوت این فنرها با فنرهای کششی در فاصله بین حلقه ها می باشد. فاصله دو حلقه در فنرهای فشاری نسبت به فنرهای کششی کمی بیشتر است. طریقه کار این فنرها به این نحو است که ابتدا باید تحت فشار قرار گیرند. با تحت فشار قرار گرفتن این فنرها انرژی در آن ها ذخیره می شود. برای استفاده از این انرژی ذخیره شده نیز تنها کافی است که فنر آزاد شود.

معمولا فنرهای فشاری توانایی ذخیره کردن انرژی نسبتا زیادی را دارند. از این رو از این فنرها در تولید دستگاه های صنعتی و لوازم خانگی استفاده می شود. در این مقاله قصد بررسی انواع فنرهای فشاری و شرح کاربرد آن ها را داریم. سپس نکاتی در مورد نحوه تولید این فنرها به شما ارائه خواهیم کرد. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

فنر فشاری

نکاتی در مورد تولید فنرهای فشاری در انواع مختلف :

همان طور که می دانید، مبحث تولید فنرهای فشاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو طراحی و ساخت این انواع فنر، باید با دقت و ظرافت بالایی انجام شود. به طور کلی در مورد ساختار فنرهای فشاری می توان چنین گفت که این فنرها، شکل پیچیده تری از یک میله هستند. این میله ها به صورت مارپیچ طراحی شده. و ساختاری شبیه به فنرهای فشاری پیدا می کنند. طراحی و تولید فنرهای فشاری با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای انجام می شود. این دستگاه ها با وجود تجهیز به سیستم های هوشمند و با دقت بالا، بهترین انواع فنرهای فشاری را تولید کرده و در اختیار مشتری قرار می دهند.

برای ساخت فنر فشاری، معمولا از مفتول های فلزی که دارای سطح مقطع مربعی یا مستطیلی شکل هستند، استفاده می شود. این مفتول ها با استفاده از دستگاه های یاد شده، حالت مارپیچی به خود می گیرند. پس از ساخت اولیه فنر، این محصول باید تحت پردازش قرار گیرد. در این مرحله به وسیله سوهان های سنگی، عملیات صافکاری مفتول صورت می گیرد. و سطح فنر کاملا صاف و صیقلی می شود. البته در مواردی که سطح مقطع فنر حالت دایره ای داشته باشد، این عملیات به وسیله دستگاه کوپلینگ انجام می شود. این فنرها باید با دقت و ظرافت بسیار بالایی ساخته شوند. همان طور که گفته شد از این فنرها برای تولید ابزارهای صنعتی و لوازم خانگی استفاده می شود. این دستگاه ها معمولا به صورت مستمر و مداوم مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو باید فنرهای آن ها دارای کیفیت بالایی باشند.

ساخت فنر های فشاری در تهران

معرفی انواع مختلف فنرهای فشاری

فنرهای فشاری در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. از مهم ترین انواع این فنرها می توان به فنرهای کونیک و استوانه ای اشاره کرد. فنرهای استوانه ای در اصطلاح تحت عنوان فنر لول شناخته می شوند. فنرهای لول بیشتر در تولید خودروهای سواری و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند. در این فنرها قطر خارجی، در طول فنر کاملا یکسان است. از دیگر انواع فنرهای فشاری می توان به فنرهای کونیک اشاره کرد. این فنرها به دلیل ساختار و حالتی که دارند، تحت عنوان فنرهای کله قندی شناخته می شوند. از جمله دلایل طراحی این فنرها به شکل کله قند، می توان به کاهش فضای اشغال شده توسط فنر اشاره کرد.

فنرهای فشاری

موارد کاربرد و استفاده از فنرهای فشاری:

انواع مختلف فنر فشاری، کاربردهای متنوعی دارند. همان طور که گفته شد، یکی از مهم ترین نمونه های فنرهای فشاری، فنر لول است. فنرهای لول، نقش ویژه ای در صنعت ساخت خودرو ایفا می کنند. از این فنرها در محور بین چرخ های خودرو و اتاقک آن استفاده می شود. این فنرها نقشی اساسی در حرکت خودرو ایفا می کنند. در واقع این فنرها به حرکت بهتر خودرو کمک می کنند. ساخت این فنرها باید در دقت و ظرافت بالایی انجام شود. در غیر این صورت ممکن است حرکت خودرو دچار اختلال و مشکل شود.

از دیگر موارد کاربرد و استفاده از فنرهای فشاری می توان به صنعت تولید لوازم خانگی و ابزارهای صنعتی اشاره کرد. این صنایع برای تولید ابزارها و قطعات خود، بیشتر از فنرهای کله قندی استفاده می کنند.

ساخت فنر های فشاری در تهران

راهنمای خرید فنرهای فشاری

همان طور که بیان شد، فنرهای فشاری در تولید و ساخت ابزارهای صنعتی و لوازم خانگی نقش به سزایی دارند. از آنجایی که تمامی این ابزار و لوازم، نقش مهمی در زندگی ما دارند، باید قطعات آن ها از جمله فنر، در کیفیت بالایی ساخته شوند. برای دادن نظر در مورد کیفیت یک فنر نمی توان از ظاهر آن قضاوت کرد. بلکه باید معیارهای دیگری را مورد ارزیابی قرار داد.

از مهم ترین این معیارها می توان به خرید محصول از مجموعه ای معتبر اشاره کرد. خرید محصول فنر از یک مجموعه معتبر تجاری، مزیت های زیادی برای خریدار خواهد داشت. اولین مزیت بحث کیفیت است. چنین مجموعه هایی زیر نظر نهادهای قانونی کشور فعالیت می کنند. بنابراین کیفیت محصولات ارائه شده در این مجموعه ها تایید شده است. از مهم ترین و معتبرترین مجموعه های ارائه دهنده انواع فنر، می توان به گروه صنعتی تک فنر اشاره کرد.

ساخت فنر های فشاری در تهران

انواع فنر فشاری

قیمت مناسب از دیگر ویژگی های خرید از این مجموعه تک فنر به شمار می رود. این مجموعه تمامی محصولات خود را طبق نرخ مصوب بازار به فروش می رساند. پس شما می توانید با خرید از این مجموعه به محصولی معتبر، با کیفیت و ارزان دست پیدا کنید.

خلاصه و جمع بندی

فنرهای فشاری از مهم ترین انواع فنر شناخته می شوند. این فنرها از دسته فنرهای مارپیچی هستند. و ساخت اولیه آنها به وسیله دستگاه های پیشرفته انجام می شود. این فنرها به دلیل استفاده مداوم باید دارای استحکام و دقت بالایی باشند. از مهم ترین انواع این فنرها، می توان به فنرهای لول و کله قندی اشاره کرد.

فنرهای لول بیشتر در خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. اما فنرهای کله قندی در تولید لوازم خانگی نقش موثری ایفا می کنند. شما مصرف کننده گرامی، بهتر است فنر مورد نیاز خود را از مجموعه ای معتبر خریداری کنید. زیرا در صورت خرید از چنین مجموعه ای، می توانید علاوه بر دسترسی به محصولی با کیفیت، آن را با قیمتی مناسب نیز خریداری کنید.

ساخت فنر های فشاری در تهران

شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع فنر با مجموعه تک فنر  تماس بگیرید.

هر گونه سؤال در مورد فرآیندها و مواد تولید فنر دارید . می توانید از مشاورین ما بپرسید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت گروه صنعتی تک فنر با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره های تماس : 

۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱

۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

توجه : ” ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر “

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷

ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

خرید و فروش تولید فنرها در فروشگاه اینترنتی تک فنر

فنر فشاری خودرو ، فروش کمک فنر ، سازنده فنر ، کاربرد فنر ، فنرکششی قلابدار ، فنر تسمه ای و حلزونی ، فنر فشاری ، فروش فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، فنر صنعتی. فنر شاخکی ، کاربرد فنر ، Spring application ، tentacle spring ، ساخت فنر های فشاری در تهران .

تولید و ساخت فنر ، سازنده فنر ، تولید کننده فنر ، تولیدی فنر ، ساخت فنر. گروه تولیدی تک فنر. تولید فنر. فنر ، فنر سیم جمع کن ، فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، فنر تسمه ای . فنر حلزونی ، فنر استند سیگار . فنر فرمدار ، فنر فشاری، فنر کششی ، فنر تسمه حلزونی ، فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، فروش انواع فنر. فولاد فنر ، فروش واشر به صورت عمده در تهران .تولید عمده فنر فرمدار در گروه صنعتی تک فنر در تهران ،  مفتول فنری ، فنرفشاری ، Compression Spring ، ورق فنر ، فولاد فنر ، تولید فنر با کیفیت در تهران .

تولید فنر خودرو ، فروش فنر خودرو ، قیمت فنر خودرو ، فنر لول خودرو ، کمک فنر خودرو ، فنر هیدرولیک ، فنر تخت ، فنر مارپیچی خودرو ، تولید کننده فنر صنعتی. فنر سازی در تهران ، فنر پنوماتیک ، فنر پیچشی خودرو ، فنر شمشی خودرو ، فروش عمده فنر فشاری ، فروش قطعات فلزی .

خرید فنر ، معرفی فنر ، خرید فنر درتهران، فروش فولاد فنر در تهران ، فولاد فنر  ( Spring steel) ، فنر میکرو (میکروفنرها) .تولید فنر سفارشی ، فنر اکستنشن ، فنر ساعت شنی ، تولید عمده فنر فشاری ، تولید فنر فشاری استاندارد .

فروش انواع فنر در تهران ، فنر ویبراتور ، تولید و فروش انواع فنر .

فنر در صنایع نظامی ، فنربندی خودرو ، تولید قطعات فلزی ، تولیدی فنر ، قطعات فلزی ، قطعات فرمدار تسمه ای، فنر شاخکی.فنر تسمه حلزونی، فروش تسمه فنر ، ساخت فنر فشاری،  فنر دوقلو . واشر فلزی ، واشر استیل ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلیک. فنر سازی ، فنر تسمه ای ، ساخت عمده فنر در تهران ، کارگاه ساخت فنر در تهران . 

تولیدی فنرسازی در تهران  ، علم فنرسازی ، تولید فنر در تهران ، فنر صنعتی ، خرید فنر ، ساخت فنر فشاری .

فرآیند تولید فنر در تهران ، تولید کننده انواع فنر . تولید کننده فنر در تهران ،فروش عمده فنر ، فنر کششی قلاب دار .

فنرسازی در تهران. فنر تهران تولید فنر کششی ، تولیدی فنر ساخت فنر ، فروش فنر فنر فرم دار فروش فنر استند سیگار ، فرآیند تولید فنر ، خرید فنر عمده ، طراحی و ساخت فنر پیچشی ، فروش فنر کششی در تهران ، تولید عمده فنر فشار قوی صنعتی ، ساخت فنر های فشاری در تهران .

فروش فولاد فنر ، خرید فولاد فنر ، قیمت فولاد فنر ، تولید و فروش عمده فنر .

انواع فنر ، تولید کننده انواع فنرهای فولادی ، استیل و تسمه ای ، با دستگاه تمام اتوماتیک و CNC ، سازنده انواع واشر ، تولیدی فنر ، تولیدی فنر در تهران . تولیدی فنرهای فولادی ، فنرهای فولادی .

سازنده  واشر در تهران ، تولیدی انواع واشر . فنرهای پیچشی ، فنرهای کششی ، فنر های فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر کاسه نمد . تولید فنر آب پاش ، فنرسازی خرید تسمه استیل. تسمه فنری ، تسمه فلزی فنری ، فروش فنر فشاری ، تولید عمده فنر صنعتی در تهران . فنر صنعتی ، ساخت فنر. فنر سوپاپ ، فنر تسمه ای کابل و شیلنگ جمع کن صنعتی ،فروش فنر کششی در تهران ، تولید عمده فنر فرمدار  .

فنرفشاری ، Compression Spring ، تولید فنر فشاری استاندارد .

فروش فنر حلزونی ، تولید فنر کششی ، تولید عمده انواع فنر در تهران .

تولید کننده فنر فشاری ، فروش فنر حلزونی  ، فروش فنر استند سیگار ، قطعات تسمه ای ، صنعت فنرسازی ، کاربرد فنر ، فنرها ، تولید و فروش فنر مخروطی .

تولید فنر فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنرسازی ، انواع فنرهای ، انواع فنر صنعتی  ، فولاد فنر ، فنر شاخکی ، ساخت فنر حلزونی. فروش فنر شاخکدار. تولید کننده فنر در تهران ، فروش فنر فشاری در تهران ، فروش انواع فنر کششی ، فروش عمده فنر فشاری ، تولید عمده فنر .

تسمه های فرم دار ،واشر صنعتی ،  فروش تسمه فرمدار ، فنر حلزونی ، فروش فنر حلزونی ، تسمه فنر ، تولید و فروش فنر های فشاری ، واشر غیر فلزی . واشر سیلکونی ، واشر سیلیکونی ، واشر کلینگریت ، فنر فشاری خودرو ، واشر نسوز ، تولید فنر در تهران ، فنر شاخکی ، tentacle spring ، فنر اچ سی کراس .

فروش تسمه استیل ، فولاد فنر در تهران ، فنر ، تولید فنر ، تولید عمده فنر در تهران ، تولید فنر کششی ، فروش فولاد فنری ، فروش فولاد خام ، ساخت فنر ، تولید فنر ، فروش فنر پیچشی ،مفتول فنری ، ساخت فنر خودرویی  .

تولید عمده فنر حلزونی در تهران ، ساخت فنر کششی ، تولید عمده فنر کششی در تهران . فنر میکرو (میکروفنرها) .

فنر خطی ، فنر کویل ، فنر فشاری ، فنر کششی ، فنر پیچشی ، فنرکششی قلابدار .

تولید فنر سفارشی ، فنر اکستنشن ، فنر ساعت شنی ، ساخت فنر صنعتی در تهران .

فنر شاخکی ، tentacle spring ، فنر اچ سی کراس ، ورق فنر ، فولاد فنر ، تولید فنر با کیفیت در تهران .

قطعات تسمه ای ، تسمه فلزی تسمه فنر .

فروش انواع فنر در تهران

فنرسازی در ایران ، دستگاه فنرسازی فروش فنرهای کششی فنر پیچشی ، فنربندی خودرو ، تولید کننده فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، ساخت فنر در تهران. تولید فنر شاخکی در تهران ، فنر شاخکدار ، فرآیند تولید فنر ، آشنایی با انواع فنرهای مختلف.  فروش فنرهای صنعتی در تهران ، فروش فنر فشاری مخروطی در تهران ، فروش فولاد فنر در تهران ، فولاد فنر  ( Spring steel) ، تولید فنر مارپیچی و فنر لول ، کارگاه ساخت فنر در تهران ، فروش قطعات فلزی ، تولید عمده فنر فرمدار ، تولید عمده فنر فشاری ، مفتول فنری ، فنرفشاری ، tentacle spring ، Compression Spring  ، فنر فشار قوی ، تولید فنر فشاری استاندارد فنر ویبراتور ، تولید و فروش انواع فنر .

تولید فنر صنایع خودروسازی در تهران ، فروش فنر خودرو در تهران

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *