تولید فنر, فنر ها

تولید و فروش عمده فنر

تولید و فروش عمده فنر

تولید و فروش عمده فنر

در این مقاله از گروه صنعتی تک فنر درباره تولید و فروش انواع فنر توضیح دادیم همراه ما باشید.

فنر چیست؟

برای اینکه با یک مفهوم یا محصول آشنا شوید، در قدم اول باید با تعریف آن رو به رو شوید. فنر یک قطعه پر اهمیت است که در پاسخ به نیروی خارجی تغییر شکل می دهد. و با کاهش نیرو به حالت اولیه خود بر می گردد.

انرژی وارد شده به فنر در شکل آن تغییر ایجاد می کند. به طور کلی میزان فشرده سازی و تغییر شکل فنر به میزان فشاری که به آن وارد می شود، بستگی دارد. در صورتی که نیرویی بیش از توان فنر به آن وارد شود، حالت خود را از دست می دهد. و دیگر هرگز به شکل اولیه خود باز نمی گردد.

تولید و فروش عمده فنر

به همین دلیل در زمان طراحی و ساخت و انواع فنر باید به میزان فشاری که به آن وارد می کنید. توجه کافی را داشته باشید. فنر ها انواع مختلفی دارند که هر کدام در جایی متفاوت استفاده می شوند.

یکی از متداول ترین این فنر ها، فنر کششی است که به شکل استوانه یا مخروط ساخته می شود. همچنین یک فنر مارپیچ فاصله هایی بین هر سیم پیچ دارد. وقتی نیرویی به این سیم پیچ ها وارد می شود، فاصله آن ها کم می شود. نوع سوم فنر، فنر پیچشی نام دارد. در ادامه همه این فنر ها را به صورت مفصل معرفی خواهیم کرد.

فروش فنر

مراکز تولید و فروش انواع فنر برای صنایع و کسب و کار های مختلفی فنر تولید می کنند. این فنر ها در مدل، اندازه و جنس های مختلفی تولید می شوند. یک فنر در تولیدات مختلفی مثل خودرو سازی، تجهیزات پزشکی و بسیاری دیگر از لوازم و دستگاه ها استفاده می شود.

فنر ها مدل های مختلفی هم دارند. شما می توانید هر فنر را در اندازه و با مواد اولیه مختلفی تولید و سفارشی سازی کنید. انتخاب یک فنر از درجه اهمیت بالایی برخودار است. زیرا خرید فنر به معنای سرمایه گذاری در کسب و کار خواهد بود.

انتخاب درست و مناسب این فنر ها اهمیت زیادی دارد. پس باید در این زمینه دقت کافی را داشته باشید. در ادامه این مقاله درباره نکات پر اهمیت خرید یک فنر و اشتباهات رایجی که خریداران فنر مرتکب می شوند، صحبت می کنیم.

خرید فنر

گاهی انتخاب و خرید فنر مناسب برای پروژه کاری شما، کمی چالش برانگیز می شود. عوامل مختلفی وجود دارد که برای انتخاب یک فنر باید در نظر گرفته شود.

علاوه بر همه این موارد فنر باید عملکرد محصول را بهبود ببخشد و دوام و طول عمر بالایی هم داشته باشد. آیا می دانید برای انتخاب یک فنر مناسب باید به چه ویژگی هایی توجه کنید؟ در ادامه این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد.

ویژگی های فنر

یک فنر باید عملکرد مورد انتظار ما را داشته باشد. این نکته به این معناست که در زمان خرید فنر با فنر های مختلف و کارکرد های متفاوتی رو به رو می شوید. انتخاب یک فنر مناسب بین انبوهی از مدل ها و کارکرد ها بسیار حیاتی است. به طور مثال اگر قصد تولید تشک را دارید، باید فنر فشاری تهیه کنید.

اندازه فنر

همه فنر ها در یک اندازه تولید نمی شوند؛ آن ها طیف وسیعی از شکل و اندازه را دارا هستند. اندازه یکی از فاکتور های تاثیر گذار در انتخاب نوع فنر است. در زمان طراحی و انتخاب فنر باید قطر داخلی، قطر خارجی، طول آزاد و ارتفاع جامد آن را در نظر بگیرید. علاوه بر اندازه، به مواد اولیه مصرفی فنر هم توجه کنید.

مقاومت در برابر دمای شدید

این از مهم ترین ویژگی ها برای یک فنر است. توانایی مقاومت در برابر سرما و گرمای شدید در صنایع بسیاری از جمله خودروسازی و هوا فضا اهمیت زیادی دارد. اگر قرار است از فنر در محیط های خشن با دمای شدید استفاده کنید. این نکته را به مسئولان و مشاوران فروش فنر گوشزد کنید. انتخاب یک فنر یا مواد اولیه با دوام، کمک می کند تا از شکسته شدن یا ضعیف شدن بدنه فنر جلوگیری کنید. به طور مثال فنری که برای ساخت آن از کربن اینکونل تولید شده است. در دمای تا حدود ۸۷۰ درجه سانتیگراد مقاومت می کند.

مقاومت در برابر خوردگی

علاوه بر مقاومت در برابر دما، فنر باید در برابر خوردگی هم استحکام کافی را داشته باشد. فنر ها در انواع مختلفی وجود دارند. و در طیف وسیعی از صنایع و کاربرد ها استفاده می شوند. بسیاری از فنر ها در محیط های خورنده یا مرطوب نصب می شوند. به این ترتیب باید فنر هایی را انتخاب کنید که در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت کافی را داشته باشند. پیشنهاد مشاوران فروش فنر در این موقعیت، محصولاتی هستند که از فولاد ضد زنگ و آلیاژ نیکل ساخته شده اند.

مقاومت در برابر نیروی مغناطیسی

آیا قرار است فنر را در محیط مغناطیسی نصب کنید؟ اگر جواب شما مثبت است باید در زمان خرید فنر، یک محصول غیر مغناطیسی را انتخاب کنید. به این شکل فنر در حین استفاده و پس از نصب دچار نوسان نمی شود.

ساخت و تولید انواع فنر

تولید فنر یکی از صنایع پر کاربرد و مهم در عرصه صنعت است. به طور کلی فنر ها انواع مختلفی دارند. هر یک از آن ها در جنس و اندازه های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. برای اینکه محصول مورد نظرتان را خریداری کنید، می توانید آن را سفارش دهید.

سفارشی سازی راهی است که به راحتی به محصول مورد نظرتان دست پیدا می کنید. ساخت و طراحی فنر از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. هر یک از انواع مواد اولیه و اندازه های فنر می توانند ویژگی منحصر به فردی را ایجاد کنند.

انتخاب درست هر یک از این ویژگی ها محصول متفاوتی می سازد. پس طراحی و سفارش محصولی درست، از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. انتخاب و خرید یک فنر مناسب می تواند به منزله سرمایه گذاری در بلند مدت باشد؛ پس باید در این زمینه دقت کافی را داشته باشید.

تولید و فروش عمده فنر

یک فنر وسیله ای است که در هر صنعتی ضروری به حساب می آید. بسیاری از ابزار و وسایل اطراف شما که در طول روز یا محل با آن سر و کار دارید، یک یا چند فنر نیاز دارند. فنر می تواند انرژی مکانیکی را در خود ذخیره کند. و بلافاصله یا به فرمان شما آن را در جهت مخالف آزاد کند.

فنر ها هر میزان از بار یا فشاری را که تحمل کنند، بر می گردانند. آشنایی با روند تولید این قطعات می تواند تا حد زیادی در انتخاب و تصمیم گیری شما مفید باشد. در ادامه این مقاله درباره ماهیت فنر، مواد اولیه، مراحل و روش های تولید فنر، نکات مهم در ساختن انواع فنر و چالش های طراحی آن صحبت می کنیم.

مواد اولیه برای ساخت فنر

آلیاژ های فولادی از رایج ترین مواد اولیه برای تولید فنر هستند. محبوب ترین آلیاژ ها عبارت اند از: کربن بالا، کربن کم رنگ روغن، سیلیکون کروم، کروم وانادیوم و فولاد ضد زنگ. فلزات دیگری هم وجود دارند. که در ساخت انواع فنر استفاده می شوند.

این فلزات شامل آلیاژ مس بریلیم، برنز، فسفر و تیتانیوم هستند. مواد سرامیکی معمولا برای فنر های مارپیچی که در دمای بالا استفاده می شوند، کاربرد دارد.

مراحل و روش های تولید فنر

فنر ها از مهم ترین قطعاتی هستند که در صنایع مختلف استفاده می شوند. آن ها زندگی روزمره شما را می سازند. و در دستگاه های بزرگ صنعتی مورد نیاز شما، به کار گرفته می شوند. برای اینکه بدانید این قطعات در چه فرایندی تولید می شوند، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

تولید و فروش عمده فنر

در قدم اول، طراحی فنر مهم ترین چیز است. طراحی فنر با کمک مشاورین و تولید کنندگان این حوزه صورت می گیرد. برای طراحی و تعریف یک فنر از معادلات ریاضی مختلفی استفاده می شود. این معادلات توسط نرم افزار های مختلفی تعریف و اعمال می شوند. در ادامه این فرایند، برای ساخت فنر مراحل زیر طی می شود:

سیم پیچی

هر سیم مفتولی تا قطر ۱۸ میلیمتر را می توان به ۲ روش سیم پیچی کرد. اولین روش پیچیدن آن به دور یک سنبه یا آربور است. این عمل می تواند روی دستگاه فنر پیچ اختصاصی، ماشین تراش، مته برقی دستی یا ماشین سیم پیچی انجام شود. روش دیگر این کار، پیچیدن سیم بدون سنبه است. این روش سیم پیچی با یک دستگاه کامپیوتر انجام می شود.

سیم پیچ داغ

اگر فلز را حرارت دهید، می توانید از آن یک سیم با حلقه های بزرگ تر بسازید. فولاد پس از داغ شدن، به دور سنبه پیچیده می شود. پس از آن بلافاصله فولاد از دستگاه خارج می شود. و در روغن فرو می رود تا فنر سریع سفت و سخت شود.

عملیات حرارتی

فولاد چه به صورت گرم و چه به صورت سرد پیچیده شود، کمی تنش به مواد آن وارد خواهد شد. برای کاهش این تنش، فنر باید پس از گرم شدن خنک شود. فنر در کوره نگه داشته می شود. و پس از مدت مشخصی خنک می شود. برای مثال یک سیم موسیقی در مدت یک ساعت تا ۲۶۰ درجه سانتیگراد گرم می شود.

تولید و فروش عمده فنر

آسیاب کردن

برای این مرحله از تولید فنر آن را در برابر چرخ ساینده ای قرار می دهند. تا به درجه صافی مورد نظر مشتری برسد.

گلوله پینینگ

این مرحله از ساخت فنر می تواند فولاد را مقاوم تر از آن چه هست، کند. مقاومت فنر در این مرحله در برابر خستگی و ترک خوردگی بیشتر می شود.

پوشش

برای جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی فنر، تمام سطح آن با رنگ آمیزی و مواد پوشاننده محافظت می شود. یکی از روش های تولید فنر در مرحله پوشش، شامل چرخاندن فنر در یک ظرف حاوی پودر فلزی، آب، مواد شیمیایی، شتاب دهنده و دانه های ریز شیشه ای است. یکی دیگر از روش های پوشش دهی در ساخت انواع فنر آبکاری الکتریکی است. در این روش فنر در یک مایع رسانای الکتریکی غوطه ور می شود.

شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع فنر با مجموعه تک فنر  تماس بگیرید.

هر گونه سؤال در مورد فرآیندها و مواد تولید فنر دارید . می توانید از مشاورین ما بپرسید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت گروه صنعتی تک فنر با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره های تماس :
۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱
۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

توجه : ” ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر “

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷

ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

خرید و فروش تولید فنرها در فروشگاه اینترنتی تک فنر

فنر فشاری خودرو ، فروش کمک فنر ، سازنده فنر ، کاربرد فنر ، فنر تسمه ای و حلزونی ، فنر فشاری ، فروش فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، فنر صنعتی ، فنر شاخکی ، کاربرد فنر ، Spring application ، تولید و ساخت فنر ، سازنده فنر ، تولید کننده فنر ، تولیدی فنر ، ساخت فنر. گروه تولیدی تک فنر. تولید فنر. فنر ، فنر سیم جمع کن ، فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنر استند سیگار . فنر فرمدار ، فنر فشاری، فنر کششی ، فنر تسمه حلزونی ، فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، فروش انواع فنر ، فولاد فنر.

تولید فنر خودرو ، فروش فنر خودرو ، قیمت فنر خودرو ، فنر لول خودرو ، کمک فنر خودرو ، فنر هیدرولیک ، فنر تخت ، فنر مارپیچی خودرو ، فنر سازی در تهران ، فنر پنوماتیک ، فنر پیچشی خودرو ، فنر شمشی خودرو ، فروش عمده فنر فشاری .

فنر در صنایع نظامی ، فنربندی خودرو ، تولید قطعات فلزی ، تولیدی فنر ، قطعات فلزی ، قطعات فرمدار تسمه ای، فنر شاخکی.فنر تسمه حلزونی، فروش تسمه فنر ، ساخت فنر فشاری،  فنر دوقلو . واشر فلزی ، واشر استیل ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلیک ، فنر سازی ، فنر تسمه ای.

تولیدی فنرسازی در تهران  ، علم فنرسازی ، تولید فنر در تهران ، فنر صنعتی ، خرید فنر ، ساخت فنر فشاری .

فرآیند تولید فنر در تهران ، تولید کننده انواع فنر ، تولید کننده فنر در تهران ،فروش عمده فنر  .

فنرسازی در تهران. فنر تهران تولید فنر کششی ، تولیدی فنر ساخت فنر ، فروش فنر فنر فرم دار فروش فنر استند سیگار ، فرآیند تولید فنر ، طراحی و ساخت فنر پیچشی ، فروش فنر کششی در تهران .

فروش فولاد فنر ، خرید فولاد فنر ، قیمت فولاد فنر ، تولید و فروش عمده فنر .

انواع فنر ، تولید کننده انواع فنرهای فولادی ، استیل و تسمه ای ، با دستگاه تمام اتوماتیک و CNC ، سازنده انواع واشر ، تولیدی فنر ، تولیدی فنر در تهران . تولیدی فنرهای فولادی ، فنرهای فولادی .

سازنده  واشر در تهران ، تولیدی انواع واشر . فنرهای پیچشی ، فنرهای کششی ، فنر های فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر کاسه نمد . تولید فنر آب پاش ، فنرسازی خرید تسمه استیل ، تسمه فنری ، تسمه فلزی فنری ، فروش فنر فشاری ، فنر صنعتی ، ساخت فنر. فنر سوپاپ ، فنر تسمه ای کابل و شیلنگ جمع کن صنعتی ،فروش فنر کششی در تهران .

فروش فنر حلزونی ، تولید فنر کششی .

تولید کننده فنر فشاری ، فروش فنر حلزونی  ، فروش فنر استند سیگار ، قطعات تسمه ای ، صنعت فنرسازی ، کاربرد فنر ، فنرها ، تولید و فروش فنر مخروطی .

تولید فنر فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنرسازی ، انواع فنرهای ، انواع فنر صنعتی  ، فولاد فنر ، فنر شاخکی ، ساخت فنر حلزونی ، فروش فنر شاخکدار ، تولید کننده فنر در تهران ، فروش فنر فشاری در تهران ، فروش انواع فنر کششی ، فروش عمده فنر فشاری ، تولید عمده فنر .

تسمه های فرم دار ، فروش تسمه فرمدار ، فنر حلزونی ، فروش فنر حلزونی ، تسمه فنر ، تولید و فروش فنر های فشاری ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلکونی ، واشر سیلیکونی ، واشر کلینگریت ، فنر فشاری خودرو ، واشر نسوز ، تولید فنر در تهران .

فروش تسمه استیل ، فولاد فنر در تهران ، فنر ، تولید فنر ، تولید عمده فنر در تهران ، تولید فنر کششی ، فروش فولاد فنری ، فروش فولاد خام ، ساخت فنر ، تولید فنر ، فروش فنر پیچشی .

فنرسازی در ایران ، دستگاه فنرسازی فروش فنرهای کششی فنر پیچشی ، فنربندی خودرو ، تولید کننده فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، ساخت فنر در تهران ،  تولید فنر شاخکی در تهران ، فنر شاخکدار ، فرآیند تولید فنر ، آشنایی با انواع فنرهای مختلف ، فروش فنرهای صنعتی در تهران ، فروش فنر فشاری مخروطی در تهران .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *