تولید فنر, فنر ها

تولیدی فنر | اهمیت طراحی و ساخت فنر

تولیدی فنر

اهمیت طراحی و ساخت فنر بصورت سفارشی

تولیدی فنر

ما به عنوان تولید کننده فنر صنعتی ، مجموعه وسیعی از فنرها را تولید می کنیم.  از جمله مواردی که در فهرست استاندارد یافت نمی شوند. طراحی و ساخت فنر بصورت سفارشی به ما امکان می دهد تا نیازهای خاص مشتریان خود را ، تأمین کنیم.

انتخاب فنر صنعتی مناسب برای پروژه شما می تواند یک چالش باشد. زیرا فاکتورهای زیادی باید در نظر گرفته شود. از ابعاد فنر گرفته تا محیطی که در آن نصب شده است. به هر حال ، یک فنر باید طول عمر طولانی و مقاومت در برابر سایش داشته باشد.

ما به عنوان تولیدکننده فنر صنعتی در تهران از همه اینها آگاهیم. بنابراین ، هنگام تولید فنر ، اطمینان حاصل خواهیم کرد که آنها همیشه مطابق با خواسته ها و مشخصات دقیق شما هستند. بنابراین ، برای انتخاب فنر مناسب خود باید چه خصوصیاتی را در نظر بگیرید؟

ناگفته نماند که یک فنر باید وظیفه یا عملکرد خاصی را انجام دهد. این بدان معنی است که از فنرهای مختلف برای کاربردهای مختلف استفاده می شود. بنابراین انتخاب مورد مناسب بسیار حیاتی است. به عنوان مثال اگر برای تشک به فنر احتیاج دارید. به احتمال زیاد شما فنرهای فشاری را بالاتر از انواع دیگر انتخاب خواهید کرد.

چرا طراحی در تولید فنر بسیار مهم است؟

تولیدی فنر

هنگام ساخت فنرها ، طراحی بسیار مهم است. چندین عنصر برای در نظر گرفتن و چندین اندازه گیری وجود دارد که باید کاملاً مشخص شوند. بسته به کاربرد فنر ، هنگام طراحی اختصاصی آن باید فاکتورهایی مانند نوع ، بار و حرکت را در نظر بگیرید. و کوچکترین تغییر در یکی از این عوامل می تواند عملکرد آن را تحت تأثیر قرار دهد.

به عنوان مثال ، انتخاب یک ماده متفاوت برای یک فنر می تواند قابلیت های آن را تغییر دهد. حتی اگر ابعاد تغییر نکرده باشد. تغییر قطر خارجی یک فنر نیز یک تفاوت ایجاد خواهد کرد ، حتی اگر این تغییر کم باشد.

به هر حال ، اگر از ابتدا طراحی فنرها در نظر گرفته نشود. بعضی از آنها ایمن نخواهند بود یا نمی توانند همانطور که می خواهید کار کنند.

وقتی طراحی فنر با دقت انجام شود ، فنرهایی تولید می شوند که:

  • طول عمر طولانی دارند ، زیرا محیطی که فنر کار می کند. و همچنین ملاحظات مادی آن در نظر گرفته شده است.
  • از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند. زیرا هم مواد فنر و هم فرآیند تولید با دقت انتخاب شده اند.
  • با محصولی که در آن قرار می گیرد سازگار است. زیرا تمام ابعاد با دقت اندازه گیری و محاسبه شده اند.

داشتن یک طراحی مناسب به این معنی است که از بودجه خود نیز بیشتر نخواهید شد. اگر یک فنر به درستی طراحی نشده باشد ، قابل اطمینان نخواهد بود. و در صورت نیاز به استفاده مجدد ، ممکن است عرضه محصول شما را به تعویق بیندازد. همچنین هزینه های شما را افزایش می دهد. زیرا به یک دسته دیگر نیاز دارید. با اطمینان از طراحی صحیح فنر دیگر نیازی به رفع اشکال یا تکرار سفارش نیست.

تولیدی فنر

اندازه مناسب فنر

همه فنرها یکسان ایجاد نشده اند. اندازه در انتخاب فنر مناسب برای پروژه شما تأثیر بسزایی دارد. بنابراین بسیار مهم است که ابعاد دقیق و متناسب با هدف نهایی فنر باشد. هنگام طراحی و ساخت فنر ، مهم است که قطر داخلی و خارجی فنر ، طول آزاد و ارتفاع جامد آن را در نظر بگیرید. شما همچنین می خواهید مواد فنر را در نظر بگیرید ، زیرا در اندازه فنر شما نیز تأثیر می گذارد.

مقاومت در دمای شدید

این یک ویژگی مهم برای فنرها است. توانایی انجام عملکرد در هنگام سرما یا گرما برای بسیاری از صنایع از خودروسازی گرفته تا هوافضا ضروری است. اگر فنرهای شما باید در یک محیط سخت کار کنند. انتخاب یک ماده بادوام که در دمای پایین یا زیاد ، ضعیف و شکسته نشود ، اولین قدم در طراحی فنر است.

مقاومت در برابر خوردگی

همین امر برای محیط های خورنده نیز صادق است. فنرها همه کاره بوده و در طیف وسیعی از صنایع و کاربردها مورد استفاده قرار می گیرند. و بسیاری از آنها باید در محیط های خورنده یا در آب کار کنند. به همین دلیل ، یک نکته مهم در انتخاب ماده برای فنر ، مقاومت آن در برابر خوردگی است. فولادهای ضد زنگ مانند آلیاژهای نیکل برای این کار مناسب هستند.

تولیدی فنر

جهت دریافت قیمت و سفارش انواع فنر از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱

۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷

ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

فروشگاه اینترنتی تک فنر

گروه تولیدی تک فنر، تولید فنر، فنر ، فنر سیم جمع کن ، فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنر استند سیگار ، فنر فرمدار ، فنر فشاری، فنر کششی ، فنر تسمه حلزونی ، فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، تولید قطعات فلزی ، تولیدی فنر ، قطعات فلزی ، قطعات فرمدار تسمه ای، فنر شاخکی، فنر تسمه حلزونی، فروش تسمه فنر ، ساخت فنر فشاری،  فنر دوقلو ، واشر فلزی ، واشر استیل ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلیک ، فنر سازی ، فنر تسمه ای ، فنرسازی در تهران ، فنر تهران تولید فنر کششی ، تولیدی فنر .

 

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *