تولید فنر, فنر ها

فنر اینکونل x750 و کاربرد آن | تولید فنر اینکونل

فنر اینکونل

فنر اینکونل x750 و کاربرد آن

فنر اینکونل x750 یکی از پرکاربردترین انواع فنر هایی به شمار می آید. که از سوپر آلیاژ اینکونل x750 تولید شده اند. سوپر آلیاژ اینکونل x750 همانطور که می دانیم یک آلیاژ با رسوب سخت شونده است. که در تهیه و آماده سازی این سوپر آلیاژ از نیکل و کروم استفاده می گردد. سوپرآلیاژ اینکونل x750 به دلیل خواص بسیار زیادی که ایجاد می کند. در تولید محصولات مختلف از جمله انواع فنر کاربرد دارد. لازم به ذکر است. کارشناسان معتقدند این سوپر آلیاژ نوع ارتقا یافته سوپر آلیاژ اینکونل ۶۰۰ می باشد. تنها تفاوت این دو سوپر آلیاژ در اضافه شدن آلومینیوم و تیتانیوم به عنوان عناصر ته نشین به سوپر آلیاژ اینکونل x600 بوده که باعث به دست آمدن سوپر آلیاژ اینکونل x750 می شود.

در صنایع شیمیایی برای افزایش سختی سوپر آلیاژ اینکونل x750 از فرآیند حرارتی پیرسختی در دمای پایین استفاده می گردد. این سوپر آلیاژ به صورت مفتول، ورق و… توسط صنایع مختلف تولید شده. و شرکت های تولید کننده فنر از این سوپر آلیاژ برای تولید فنر اینکونل x750 استفاده می کنند.

تولید فنر در تهران

فنر های اینکونل x750 در مدل های مختلف تولید شده که از نظر ابعاد، خواص و کاربرد با یکدیگر تفاوت دارند. از قدیمی ترین و معروف ترین شرکت های تولید کننده فنر های اینکونل x750 می توان به شرکت تک فنر اشاره کرد. که از پیشرفته ترین و جدیدترین تکنولوژی در امر تولید فنر های اینکونل برخوردار می باشد. انواع فنر اینکونل تولیدی شرکت میلاد فنر همگی از استاندارد های لازم برخوردار بوده. و به کشور های مختلف نیز صادر می شوند.

ویژگی های فنر اینکونل x750

پس از معرفی فنر اینکونل x750 حال قصد داریم ویژگی ها و مزایای آن را بیان کرده. که از جمله مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برخورداری از مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی

برخورداری از مقاومت بسیار بالا در برابر اکسیداسیون

برخورداری از مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت

برخورداری از سختی و استحکام بسیار بالا

برخورداری از خواص برودتی بسیار عالی

برخورداری از استحکام کششی بالا

برخورداری از استحکام تسلیم بالا

و…

آزمایش های انجام شده نشان می دهد فنر اینکونل x750 در برابر دمای ۷۰۰ درجه سانتی گراد کاملا مقاوم بوده. و همچنین این فنر ها در دما های بالای ۹۰۰ درجه سانتی گراد نیز همچنان از استحکام و مقاومت لازم برخوردار می باشد. و به همین دلیل نیز جزء دارای کاربرد های بسیار گسترده ای در صنایع مختلف هستند.

کاربرد های فنر اینکونل x750

امروزه انواع فنر اینکونل x750 به دلیل برخورداری از خواص مکانیکی بسیار عالی و منحصربه فرد در صنایع مختلف کاربرد داشته. و روز به روز نیز کاربرد های آن ها در صنایع مختلف در حال گسترش می باشند. از کاربرد های بسیار مهم فنر های اینکونل x750 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابل استفاده در صنایع نفت

قابل استفاده در صنایع پتروشیمی

قابل استفاده در صنایع گاز

قابل استفاده در صنایع نیروگاهی

قابل استفاده از صنایع دریایی

صنایع هوا و فضا

صنایع دفاع

و…

با توجه به وسیع بودن کاربرد های فنر اینکونل x750 می توان به درجه اهمیت آن در صنایع مختلف پی برد. علاوه بر آن نیاز صنایع مختلف به فنر های اینکونل همواره متفاوت بوده. و کارخانجات فعال در این زمینه باید کاملا متناسب با نیاز صنایع اقدام به تولید این فنر ها نمایند

تولید انواع فنر اینکونل x750

در حال حاضر برند های بسیا زیادی در زمینه طراحی و تولید انواع فنر اینکونل x750 فعالیت دارند. و محصولات هر کدام از ویژگی ها و مشخصه های کیفی خاصی برخوردار می باشند. برند های مختلف تولید کننده فنر های اینکونل همواره متناسب با نیاز مشتریان اقدام به تولید این فنر ها نموده. و سعی می کنند تمامی استاندارد های مربوطه در این زمینه را رعایت کنند. از جمله مهم ترین استاندارد هایی که در زمینه طراحی و ساخت انواع فنر های اینکونل باید رعایت شوند. می توان به استاندارد های ASTM و JIS و… اشاره کرد.

برخی از برند های تولید کننده در این زمینه به دلیل برخورداری از تجهیزات به روز و جدید نظیر کوره های الکتریکی و همچنین تجهیزات کنترلی و حساس سازی به راحتی می توانند تمامی این استاندارد ها را رعایت کرده. و محصولات تولیدی آن ها همگی از خواص مکانیکی و عمر خزشی بسیار عالی برخوردار می باشند. کمپانی تک فنر یکی از تولیدکنندگان برتر و باتجربه در این حوزه به شمار می آید. که از تجهیزات به روز در این زمینه برخوردار است. و همچنین محصولات تولیدی این کمپانی همگی از استاندارد های روز جهانی برخوردار می باشند.

فنر سایز در تهران

این نکته را باید دانست که انجام برخی از فرآیند های حرارتی برای تولید سوپر آلیاژ های خاصی همچون سوپر آلیاژ اینکونل به دقت، دانش، تجربه و تخصص بسیار بالایی نیاز دارد. و به همین دلیل نیز انجام و کنترل چنین فرآیند هایی همواره نیازمند کارشناسان خبره و بسیار باتجربه می باشد. برند تک فنر در سال های اخیر همواره با بکارگیری مهندسان و کارشناسان خبره و با تجربه در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است.

کنترل کیفی و تست خواص مکانیکی محصولات تولید شده. از دیگر فرآیند های بسیار مهم و لازم الاجرا به شمار می آید. که نیازمند تجهیزات پیشرفته و همچنین کارشناسان و متخصصان با دانش به روز می باشد.

راهنمای خرید فنر اینکونل x750

همواره صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و… برای تامین یا خرید انواع فنر اینکونل x750 باید به برخی نکات و موارد توجه کرده. و در این زمینه از راهنمایی ها و مشاوره های کارشناسان با تجربه بهره مند شوند. خرید انواع فنر اینکونل x750 یک امر تخصصی بوده. و لازم است فاکتور ها و معیار های مختلف مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرند. که از جمله مهم ترین این معیار ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

برخورداری از محصولات از استاندارد های ASTM و JIS

بررسی مشخصه های کیفی محصولات

بررسی و آزمایش خواص مکانیکی محصولات

قیمت و شرایط فروش فنر اینکونل x750

همواره این فاکتور ها و معیار ها باید در هنگام خرید محصولاتی همچون انواع فنر اینکونل x750 مورد توجه قرار گیرند. تا پس از خرید هیچ مشکلی به وجود نیاید. البته عقد قرارداد معتبر با شرکت ها در خرید فنر های اینکونل لازم است. و شرکت تولید کننده و خریدار براساس قرارداد موظف به انجام تمامی تعهدات خود خواهند بود.

تفاوت بین فنر اینکونل x750 با فولاد ضد زنگ

یکی از فاکتور هایی که در زمان طراحی و سفارش فنر، اهمیت زیادی دارد، جنس فنر است. فنر ها با مواد اولیه متفاوتی ساخته می شوند. تا برای استفاده در مکان های مختلف آماده باشند. مواد اولیه ای که انتخاب می کنید بسیار اهمیت دارد. متناسب با محلی که فنر را در آن نصب می کنید یا هر متغیر دیگری، مواد اولیه ساخت فنر، می تواند متفاوت باشد.

تولید کنندگان با طیف وسیعی از مواد اولیه کار می کنند. تا فنر مورد نیاز برای صنایع، محصولات و محیط های مختلف را تامین کنند. گاهی به فنر هایی نیاز دارید. که از مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی خورنده، حرارت بالا و آسیب های دیگر برخوردار باشند. در این صورت با مشورت با طراح و تولید کننده. می توانید فنر اینکونل x750 یا هر نوع فنر دیگر را که دلخواه شماست، طراحی و خرید کنید.

وقتی صحبت از انتخاب مواد اولیه می شود، اینکونل و فولاد ضد زنگ از جمله مواد اولیه محبوب به حساب می آیند. هر یک از این ۲ ماده اولیه ویژگی های متفاوتی دارند. ولی از کیفیت نسبتا یکسانی برخوردار هستند. فنر فولادی ضد زنگ و فنر اینکونل از چند جهت با یکدیگر تفاوت دارند. تفاوت این ۲ ماده اولیه ساخت فنر، در عملکرد دما، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و قیمت خلاصه می شود. هر ۲ ماده فولاد ضد زنگ و اینکونل قابل اعتماد هستند. ولی متناسب با شرایط، عملکردی متفاوت دارند. انتخاب هر یک از این ۲ ماده به محل نصب و استفاده آن بستگی دارد. در ادامه می توانید فاکتور ها و وجه تفاوت های این ۲ ماده اولیه را بررسی و مطالعه کنید.

عملکرد دما

وقتی درباره مقاومت در برابر دمای بالا صحبت می کنیم. فنر های از جنس اینکونل مثل فنر اینکونل x750 کاربردی می شوند. فنر های فولادی ضد زنگ می توانند تا ۱۲۱ درجه سانتیگراد در برابر دما دوام آورند. برخی از انواع فولاد ها می توانند تا ۲۵۰ درجه سانتیگراد مقاومت کنند. علاوه بر آن فنر های اینکونل انعطاف پذیری بالایی دارند. در مقابل فنر های اینکونل این قابلیت را دارند که تا دمای ۸۷۱ درجه سانتیگراد مقاومت کنند.

مقاومت در برابر خوردگی

هر ۲ فنر اینکونل و فولاد ضد زنگ مقاومت بالایی در برابر عوامل خوردگی از خود نشان می دهند. آن ها در برابر زنگ زدگی یا انواع دیگر لکه ها بسیار مقاوم هستند. پس می توانیم بگوییم این ۲ ماده از نظر مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی هیچ برتری بر دیگری ندارند.

دوام

با وجود اینکه فنر از جنس فولاد ضد زنگ به اندازه کافی مقاوم و قابل اعتماد است. ولی به اندازه فنر اینکونل x750 دوام و استحکام ندارد. اگر بار های سنگین و تنش به فنر وارد می شود. بهترین انتخاب، فنر هایی از جنس اینکونل است. بنابراین می توانیم بگوییم یکی از مهم ترین مشخصات فنر اینکونل x750 همین دوام و ماندگاری آن برای مدت طولانی است.

قیمت

در این مورد می توانیم بگوییم فولاد ضد زنگ نسبت به اینکونل برتری دارد. وقتی این ۲ ماده اولیه را از نظر قیمت با یکدیگر مقایسه کنید. متوجه مناسب تر بودن قیمت فولاد ضد زنگ نسبت به اینکونل خواهید شد.

راهنمای انتخاب فنر مناسب

در زمان انتخاب فنر، فاکتور های مختلفی از جنس فنر تا اندازه و نوع آن در خرید شما اثرگذار است. همان طور که در بالا اشاره کردیم یکی از اصلی ترین فاکتور ها در انتخاب فنر اینکونل x750 یا هر نوع فنر دیگری، جنس آن است. ماده اولیه هر فنر می تواند ویژگی های آن را بسازد. برای اینکه تصمیم بگیرید فنر مورد نظر شما از چه جنسی باشد. درک ویژگی های هر ماده اولیه از اهمیت بالایی برخوردار است. همان طور که گفتیم دما از مهم ترین عوامل در انتخاب جنس فنر است. اگر یک فنر در معرض دمایی بالاتر یا پایین تر از دمای توصیه شده قرار بگیرد. ممکن است دچار تغییر شکل دائمی شود یا در اثر سرمای شدید، دچار شکستگی شود. محل نصب و قرارگیری یک فنر هر ویژگی که داشته باشد، در انتخاب شما تاثیر می گذارد. پس برای پیدا کردن یک فنر از بین انبوهی از مدل ها، باید هم درباره ویژگی های مواد اولیه ساخت فنر و هم به محل نصب فنر توجه داشته باشید.

کابرد های آلیاژ اینکونل

شاید بهتر باشد برای آشنایی هر چه بیشتر با فنر اینکونل x750 و کاربرد های آن، با آلیاژ اینکونل آشنا شوید. به لطف خواص و کاربرد هایی که این آلیاژ دارد در بسیاری از صنایع استفاده می شود. از جمله کاربرد های این آلیاژ و فنر اینکونل x750 می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم. کسب و کار شما در هر یک از دسته های زیر قرار بگیرد، امکان استفاده از فنر اینکونل x750 را دارید.

موتور های جت و هوا فضا

آلیاژ های نیکل یک انتخاب عالی برای استفاده در صنعت هوا فضا به حساب می آید. خصوصا که موتور این دستگاه ها در معرض دمای بالا قرار می گیرند. و در طولانی مدت داغ می شوند، به یک ماده مقاوم در برابر حرارت نیاز دارند. فنر و سایر قطعات باید طوری باشند که بتوانند در این دما مقاومت کافی را داشته باشند.

استخراج نفت و گاز

همانطور که گفتیم صنعت نفت و گاز یکی از رایج تررین صنایعی است که به فنر اینکونل x750 نیاز دارد. گاهی دما در این مکان ها بسیار بالاست و مواد خام در معرض خورندگی قرار می گیرد. آلیاژ های نیکل استحکام حرارتی و خوردگی بالایی دارند. و می توانند در این صنعت بسیار کاربردی و راهگشا باشند.

خودرو

ماشین ها گرمای زیادی تولید می کنند و باید از قطعات سبک و مقاوم در برابر گرما برای ساخت آن ها استفاده شود. یکی از قطعات کاربردی برای این خودرو ها، فنر های اینکونل هستند.

در نهایت کسب و کار شما در هر یک از دسته بندی های بالا یا مشابه آن ها قرار می گیرد. فنر اینکونل x750 می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم. گوشه ای از کاربرد های این نوع فنر بود. فنر اینکونل یک قطعه بسیار مقاوم در برابر انواع آسیب هاست که به دوام و مقاومت بالا شهرت دارد.

شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع فنر با مجموعه تک فنر  تماس بگیرید.

هر گونه سؤال در مورد فرآیندها و مواد تولید فنر دارید . می توانید از مشاورین ما بپرسید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت گروه صنعتی تک فنر با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

شماره های تماس :
۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱
۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

توجه : ” ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر “

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷

ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

خرید و فروش تولید فنرها در فروشگاه اینترنتی تک فنر

فنر فشاری خودرو ، فروش کمک فنر ، سازنده فنر ، کاربرد فنر ، فنر تسمه ای و حلزونی ، فنر فشاری ، فروش فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، فنر صنعتی ، فنر شاخکی ، کاربرد فنر ، Spring application ، تولید و ساخت فنر ، سازنده فنر ، تولید کننده فنر ، تولیدی فنر ، ساخت فنر. گروه تولیدی تک فنر. تولید فنر. فنر ، فنر سیم جمع کن ، فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنر استند سیگار . فنر فرمدار ، فنر فشاری، فنر کششی ، فنر تسمه حلزونی ، فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد ، فروش انواع فنر ، فولاد فنر.

تولید فنر خودرو ، فروش فنر خودرو ، قیمت فنر خودرو ، فنر لول خودرو ، کمک فنر خودرو ، فنر هیدرولیک ، فنر تخت ، فنر مارپیچی خودرو ، فنر سازی در تهران ، فنر پنوماتیک ، فنر پیچشی خودرو ، فنر شمشی خودرو ، فروش عمده فنر فشاری .

فروش انواع فنر در تهران

فنر در صنایع نظامی ، فنربندی خودرو ، تولید قطعات فلزی ، تولیدی فنر ، قطعات فلزی ، قطعات فرمدار تسمه ای، فنر شاخکی.فنر تسمه حلزونی، فروش تسمه فنر ، ساخت فنر فشاری،  فنر دوقلو . واشر فلزی ، واشر استیل ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلیک ، فنر سازی ، فنر تسمه ای ، ساخت عمده فنر در تهران . 

تولیدی فنرسازی در تهران  ، علم فنرسازی ، تولید فنر در تهران ، فنر صنعتی ، خرید فنر ، ساخت فنر فشاری .

فرآیند تولید فنر در تهران ، تولید کننده انواع فنر ، تولید کننده فنر در تهران ،فروش عمده فنر ، فنر کششی قلاب دار .

فنرسازی در تهران. فنر تهران تولید فنر کششی ، تولیدی فنر ساخت فنر ، فروش فنر فنر فرم دار فروش فنر استند سیگار ، فرآیند تولید فنر ، خرید فنر عمده ، طراحی و ساخت فنر پیچشی ، فروش فنر کششی در تهران .

فروش فولاد فنر ، خرید فولاد فنر ، قیمت فولاد فنر ، تولید و فروش عمده فنر .

انواع فنر ، تولید کننده انواع فنرهای فولادی ، استیل و تسمه ای ، با دستگاه تمام اتوماتیک و CNC ، سازنده انواع واشر ، تولیدی فنر ، تولیدی فنر در تهران . تولیدی فنرهای فولادی ، فنرهای فولادی .

سازنده  واشر در تهران ، تولیدی انواع واشر . فنرهای پیچشی ، فنرهای کششی ، فنر های فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر کاسه نمد . تولید فنر آب پاش ، فنرسازی خرید تسمه استیل ، تسمه فنری ، تسمه فلزی فنری ، فروش فنر فشاری ، تولید عمده فنر صنعتی در تهران ، فنر صنعتی ، ساخت فنر. فنر سوپاپ ، فنر تسمه ای کابل و شیلنگ جمع کن صنعتی ،فروش فنر کششی در تهران .

فروش فنر حلزونی ، تولید فنر کششی ، تولید عمده انواع فنر در تهران .

تولید کننده فنر فشاری ، فروش فنر حلزونی  ، فروش فنر استند سیگار ، قطعات تسمه ای ، صنعت فنرسازی ، کاربرد فنر ، فنرها ، تولید و فروش فنر مخروطی .

تولید فنر فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنرسازی ، انواع فنرهای ، انواع فنر صنعتی  ، فولاد فنر ، فنر شاخکی ، ساخت فنر حلزونی ، فروش فنر شاخکدار ، تولید کننده فنر در تهران ، فروش فنر فشاری در تهران ، فروش انواع فنر کششی ، فروش عمده فنر فشاری ، تولید عمده فنر .

تسمه های فرم دار ،واشر صنعتی ،  فروش تسمه فرمدار ، فنر حلزونی ، فروش فنر حلزونی ، تسمه فنر ، تولید و فروش فنر های فشاری ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلکونی ، واشر سیلیکونی ، واشر کلینگریت ، فنر فشاری خودرو ، واشر نسوز ، تولید فنر در تهران .

فروش تسمه استیل ، فولاد فنر در تهران ، فنر ، تولید فنر ، تولید عمده فنر در تهران ، تولید فنر کششی ، فروش فولاد فنری ، فروش فولاد خام ، ساخت فنر ، تولید فنر ، فروش فنر پیچشی .

قطعات تسمه ای ، تسمه فلزی

فروش انواع فنر در تهران

فنرسازی در ایران ، دستگاه فنرسازی فروش فنرهای کششی فنر پیچشی ، فنربندی خودرو ، تولید کننده فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، ساخت فنر در تهران ،  تولید فنر شاخکی در تهران ، فنر شاخکدار ، فرآیند تولید فنر ، آشنایی با انواع فنرهای مختلف ، فروش فنرهای صنعتی در تهران ، فروش فنر فشاری مخروطی در تهران .

سپاسگزار از اینکه همراه ما بودید. لطفا نظرات خود را از این مقاله در زیر وارد کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *