تسمه فرم دار

فنر فرمینگ چیست؟ forming spring

فنر فرمینگ چیست؟forming spring

امروزه استفاده از فنر فرمینگ در صنایع مختلف بسیار افزایش یافته است. و شما نیز می توانید شاهد استفاده این محصولات در انواع کاسه چراغ ها و صنعت نساجی باشید.

لازم است بدانید که خاصیت فنری این مدل از محصولات بسیار بالا بوده و به کمک دستگاه مخصوصی تهیه و آماده می شود. دستگاه فنر فرمینگ همان دستگاهی می باشد که می تواند فنرهای فرم دار را به بهترین و باکیفیت ترین شکل ممکن تهیه و طراحی کند.

لازم است بدانید که امروزه با کمک همین دستگاه می توان تعداد بی شماری از فنرها را به شکل فرم دار در آورد و آنها را در صنایع مختلف مورد استفاده قرار داد.

برخی از افراد این مدل از فنرها را با اسم فنرهای صنعتی نیز می شناسند. شما نیز بهتر است قبل از خرید و استفاده از این محصول، در مورد آن اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

مطالعات و بررسی های مراکز تولید قطعات صنعتی نشان می دهد. به علت پرکاربرد بودن فنر فرم دار ، این فنر نیز مانند فنر فشاری و فنر کششی موفق شده است حوزه ی خدمت رسانی به انسان را پویاتر از قبل کند.

در واقع فنر فرمینگ که یکی دیگر از انواع گوناگون فنر می باشد. که تولیدی تک فنر مهارت خاصی در ساخت انواع فنر های فرم دار دارد. این نوع فنر ها با دستگاه های امروزی که از سیستم های کنترلی دقیقی (CNC) بهرمند هستند، ساخته می شوند. و در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.

محصولاتی که در آن ها فنرفرمینگ استفاده شده است:

فنر زیر سیگاری اتومبیل و فنر فرمدار تسمه ای و بعضی از خار فنرها که در صنایع خودروسازی و صنایع بسیار دیگر مورد استفاده قرار می گیرند، انواع فنرهای فرمینگ هستند.

اشپیل، فنر بیضی، فنر نوردی، فنر شاخکی(فنر شاخکدار)، فنر تختی، خار چراغ و بست های مفتولی نمونه هایی از مفتول های مولتی فرمینگ پر استفاده هستند.

 

  • برای مشاهده محصولات دیگر فروشگاه تک فنراینجا کلیک کنید.

 

همچنین در نظر داشته باشید که دستگاه فنر فرمینگ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در نتیجه می تواند بی نظیرترین محصولات را نیز برای شما به ارمغان آورد.

در ادامه مقاله نیز سعی بر آن داریم تا در مورد برخی از مهمترین ویژگی ها و خرید فنر فرمینگ توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

گروه تولیدی تک فنر ارائه انواع محصولات فنر فرمینگ

ویژگی های دستگاه فنر فرمینگ

دستگاه فنر فرمینگ یکی از دستگاه های سی ان سی مکانیزه شده می باشد. که مناسب برای ساخت فنر طراحی شده است. لازم است بدانید که از این محصول برای ساخت تنوع بسیار بالایی از فنرها استفاده می شود. که از مهمترین این فنرها می توان به فنرهای دوتایی چرخشی، فنرهای فشاری و پیچشی اشاره کرد.

از مهمترین و اصلی ترین ویژگی ها دستگاه فنر فرمینگ می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:

– این دستگاه می تواند سیم های با قطر بسیار زیاد را به راحتی برش دهد.

– برای برش انواع سیم ها از دقت بسیار بالایی استفاده می کند.

– تنوع بسیار بالایی را دارید.

– مراحل فرم دهی سیم ها را به سرعت انجام می دهد.

– دستگاه مذکور می تواند تمام فرایند مربوط به فرم دهی را به شکل اتوماتیک انجام دهد.

کاربرد دستگاه فنر فرمینگ

دستگاه فنر فرمینگ می تواند در کم ترین و کوتاه ترین زمان سیم های مورد نظر شما را به شکل فنرهای فرم دار در آورده. و آن را در اختیار شما قرار دهد. امروزه صنایع بسیار زیادی به دنبال استفاده از انواع فنرهای فرم دار هستند. و از این روی به دنبال خرید و استفاده از این دستگاه می باشند.

امروزه شرکت های تولیدی لوازم خانگی، تولید کننده اتومبیل و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به دنبال استفاده از این مدل فنرها هستند. که توسط دستگاه مذکور تهیه و آماده شده باشد. قدرت بی نظیر این دستگاه در فرم دهی سیم های فنر بسیار بی نظیر بوده. و می تواند بدون آسیب رساندن به سیم، آن را به شکل مورد دلخواه شما در آورد.

خرید فنر فرمینگ

امروزه بسیاری از افراد به دنبال راهنمای خرید و استفاده از بهترین و باکیفیت ترین انواع  فنر فرمینگ هستند. و شما نیز می توانید از وب سایت اینترنتی تک فنر اقدام کرده و از این طریق مناسب ترین و بهترین این محصولات را تهیه نمایید.

شما می توانید قبل از خرید مورد نظر خود، از بخش توضیحات محصول اطلاعاتی را در مورد مشخصات فنی محصول مورد نظر خود به دست آورید. و سپس بر روی محصول مد نظرتان کلیک کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. همچنین توصیه می شود که آدرس محل تحویل سفارشتان را نیز با نهایت دقت وارد کنید. تا همکاران ما بتوانند در کم ترین زمان ممکن محصول سفارشی تان را تحویل دهند.

همچنین می توانید قبل از خرید و استفاده از این محصول، نظرات و پیشنهادات سایر خریداران را به دست آورید. و تصمیم مناسبی را برای خرید این محصول اخذ کنید. البته در نظر بگیرید که فروشگاه اینترنتی گروه فنرسازی تک فنر یکی از معتبرترین فروشگاه ها در زمینه فروش این دستگاه هستند. و شما می توانید با خیال راحت اقدام به ثبت سفارش داشته باشید.

 

قیمت فنر فرمینگ

یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی که ذهن بسیاری از خریداران  فنر فرمینگ را به سوی خود مشغول کرده است، قیمت این محصول می باشد. شما می توانید از همین فروشگاه اینترنتی پیش روی خود اطلاعاتی را در مورد قیمت و هزینه های مربوط به خرید این دستگاه را به دست آورید. و سپس با توجه به بودجه در اختیار خود، یکی از مناسب ترین و بهترین این محصولات را تهیه و خریداری کنید.

در نظر بگیرید که قیمت های عرضه شده در وب سایت گروه فنرسازی تک فنر بسیار مناسب تر از سایر وب سایت های دیگر می باشد. و شما می توانید قبل از خرید فنر فرمینگ، مقایسه های لازم در این خصوص را انجام دهید. و از این طریق مناسب ترین و باکیفیت ترین محصول را با قیمت بسیار ارزان تری تهیه و خریداری کنید.

شما بزرگواران می توانید در صورت داشتن هرگونه سوالی در خصوص قیمت این محصولات، به راحتی با همکاران و دوستان ما از طریق آدرسهای زیر در تماس باشید. و از این طریق اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

تلفن تماس :

۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱

۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷
ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *