تسمه استیل, فنر ها

تولید تسمه های استیل

تسمه های استیل

گروه صنعتی تک فنر ، در زمینه فروش تسمه های استیل بسیار با تجربه بوده. و تخصص خود را در این زمینه و تولید انواع فنر به جامعه بزرگ صنعت اثبات نموده. اولین و مهمترین هدف ما ، جلب رضایت شما مشتریان عزیز و ارجمند می باشد . تک فنر با کادری مجرب ، کلیه نیاز شما در زمینه فنرسازی تامین نموده. و با مشاوره رایگان خود نیز می تواند موجب سهولت در خرید هر چه مطمئن تر شما شوند.

حال آنکه می دانید خرید برخی از مقاطع فولادی ، بنا به شرایط استفاده متفاوت است. و گاها صلاح بر این است که حتما قبل از خرید مشاوره های لازم را گرفته. و در خرید خود اطمینان حاصل کنید. ما این کار را برای شما انجام می دهیم. و دیگر نیازی به نگرانی نیست. چرا که تک فنر با سالها تجربه ، شما را راهنمایی نموده. و این را از تعهدات خود می داند .

تسمه استیل ۳۰۴ و ۳۱۶

در دنیای فولاد امروز برخی مقاطع فولادی به مرور زمان همواره محبوب گشته. و با توجه به کاربردی بودن آن در صنایع مختلف، سازندگان فولاد را مجبور به ساخت برخی مقاطع با برخی آلیاژ های خاص نموده است. تسمه های استیل از درون نیاز صنعت کشور های مختلف جهان به کارخانجات تولید فولاد تحمیل شده. و کارخانجات تولید فولاد از اواسط قرن نوزدهم، اقدام به تولید این تسمه ها به صورت فابریک برای صنایع مختلف نموده اند.

تمسه های استیل در حقیقت به مقاطع فولادی گفته می شود. که ضخامت و عرض مقطع اهمیت خاصی داشته. و به صورت ضخامت و عرض نامگذاری و شناسایی می شود. مثلا ( سایز ۸۰*۱۰ این سایز ضخامت ۱۰ میلی متر نشان دهنده ضخامت تسمه و ۸۰ میلی متر نشان دهنده ضخامت عرض تسمه می باشد. که معمولا به طول های ۶۰ متری تولید و به بازار مصرف عرضه می گردد.

تسمه های استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ که با متریال استنس استیل و از نوع استنلس استیل نگیر می باشد. در حقیقت در دو نوع فابریک و نوع دوم که نوع برش خورده از ورق می باشد. در بازار ایران همواره مرسوم و مورد مصرف است.

تسمه استیل فابریک

تسمه استیل فابریک به تسمه ای گفته می شود. که در فرآیند نورد گرم به روش نورد گرم در همان سایز و ابعاد با غلتک های نورد گرم تولید شود.

و به سایز درخواستی مشتریان برسد. این تسمه ها که می تواند با کلیه ی آلیاژ های استنلس استیل تولید گردد.

در نهایت با نام تجاری تسمه استیل در بازار ایران شناخته می شود. در فرآیند تولید این تسمه ها که با نام تسمه استیل مشهور هستند.

شمش های فولادی با سطح مقطع مربع شکل که آلیاژ آن مطابق آلیاژ درخواستی خریداران که می تواند ۳۰۴ و یا ۳۱۶ . و یا هر یک از آلیاژ های استنلس استیل مصرفی باشد، تولید می گردد.

این شمش های مربع شکل پس از تولید به روش نورد گرم موجود می باشد. در حقیقت نورد گرم برای تسمه های فولادی به همان روش نورد گرم برای ورق های فولادی می باشد.

همواره این را در نظر داشته باشید که تسمه های استنلس استیل فابریک که به روش نورد گرم تولید می شوند. در حقیقت تسمه های دقیق بوده که مورد مصرف صنایع خاصی همچون نفت، گاز، پتروشیمی قرار می گیرد.

به دلیل کمبود مقاطع فولادی و نبود بسیار از آلیاژ ها در سال های گذشته در بازار ایران، تسمه های استیل به روش ساخته شده. از ورق استنلس استیل در بازار طرفداران خود را داشته. و با توجه به فقر موجودی بر خی سایز ها که صنعتگران گرامی نیازمند مصرف آنها هستند.

برخی از تسمه های استیل و از ورق های استنلس استیل تولید می گردند. در ادامه این مطلب به تولید تسمه های استنلس استیل از ورق های استنلس استیل ساخته شده و فابریک اشاره می کنیم.

تسمه های استیل غیر فابریک

تسمه ی استیل غیر فابریک در حقیقت به تسمه هایی گفته می شود. که از ورق های استیل همان آلیاژ با تکنیک برش لیزر برای ضخامت های پایین و برش واتر جهت ضخامت های بالا تولید می گردند. فرآیند تولید بدین صورت است که ورق استنلس استیل با آلیاژ مورد درخواست مشتری را بر روی صفحه برش دستگاه برش لیزر یا برش واتر جت قرار داده. و سپس این دستگاه عملیات برش را از روی ورق به عرض های درخواستی مشتریان گرامی انجام می دهد. و کالای نهایی با توجه به اینکه سطح آن در حقیقت سطح ورق فولادی بوده. و برش آن با لیزر و یا واتر جت که بسیار کیفیت بالایی در برش از خود نشان می دهد، انجام می شود.

کیفیت کالای نهایی بسیار بسیار بالا بوده. و صنعتگران گرامی بدون دغدغه می توانند از تسمه های استنلس استیل غیر فابریک که در حقیقت از ورق های استنلس استیل تولید می شود، استفاده نمایند.

فروش تسمه استل در گروه صنعتی تک فنر

تسمه های استیل به صورت فابریک در بازار ایران صرفا وارداتی بوده. و این مقطع فولادی در هیچ یک از کارخانجات داخلی کشور تولید نمی شود. موارد وارداتی تسمه های فولادی در بازار ایران از کشور های چین، کره جنوبی، هندوستان و از کشور های اروپایی نظیر فنلاند، آلمان، اسپانیا، روانه ی بازار ایران می شود. این تسمه ها به صورت غیر فابریک نیز از ورق هایی با همین برندینگ و همین کشور ها برش خورده و در نهایت تسمه ی برش خورده که مشابه تسمه ی فابریک می باشد. کیفیت ورق وارداتی را داشته و بسیار مصارف در صنعت با کیفیت  می باشد.

تسمه های استنلس استیل در بازار ایران از نوع فابریک آن از ضخامت ۲ میلی متر تا ضخامت ۲۰ میلی متر. و از نوع غیر فابریک آن می تواند به ضخامت کلیه ورق های استنلس استیل تولید و عرضه گردد. جهت خرید تسمه های استنلس استیل با آلیاژ های ۳۰۴ و ۳۱۶ و دیگر آلیاژ های کلاس استنلس استیل، با گروه تک فنر تماس حاصل نمایید.

تک فنر به کلیه خریداران گرامی که نیاز مند تامین تسمه های استیل می باشد. اطمینان خرید از بابت کیفیت و فرآیند ماشین کاری بر روی تسمه های غیر فابریک را تضمین می نماید.

شما بزرگواران می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر جهت خرید انواع فنر با مجموعه تک فنر  تماس بگیرید.

هر گونه سؤال در مورد فرآیندها و مواد تولید فنر دارید ، می توانید از مشاورین ما بپرسید.

حتما در هنگام تماس بفرمایید از سایت گروه صنعتی تک فنر با این مجموعه آشنا شدید. تا شامل تخفیفات ما شوید.

تک فنر بهترین تولید کننده فنر

شماره های تماس :

۰۹۱۲۶۱۵۱۱۸۱

۰۲۱۳۳۹۲۰۳۷۸

توجه : ” ساعت کاری و پاسخگویی تلفنی شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح الی ۱۸ عصر ، پنجشنبه ۹ صبح الی ۱۳ ظهر “

فکس: ۰۲۱۳۳۹۱۳۰۷۷

ایمیل : mohammadi.takfanar@gmail.com

ارتباط از طریق واتس اپ

فروشگاه اینترنتی تک فنر

فنر کاسه نمد ، فنر صنعتی ، فنر شاخکی ، کاربرد فنر ، Spring application ، تولید و ساخت فنر ، سازنده فنر ، تولید کننده فنر ، تولیدی فنر ، ساخت فنر ،گروه تولیدی تک فنر، تولید فنر، فنر ، فنر سیم جمع کن ، فنر سیم جمع کن جاروبرقی ، فنر تسمه ای ، فنر حلزونی ، فنر استند سیگار ، فنر فرمدار ، فنر فشاری، فنر کششی ، فنر تسمه حلزونی ، فنر پیچشی ، فنر کاسه نمد.

تولید قطعات فلزی ، تولیدی فنر ، قطعات فلزی ، قطعات فرمدار تسمه ای، فنر شاخکی، فنر تسمه حلزونی، فروش تسمه فنر ، ساخت فنر فشاری،  فنر دوقلو ، واشر فلزی ، واشر استیل ، واشر غیر فلزی ، واشر سیلیک ، فنر سازی ، فنر تسمه ای ، فنرسازی در تهران ، فنر تهران تولید فنر کششی ، تولیدی فنر ساخت فنر ، فروش فنر فنر فرم دار فروش فنر استند سیگار.

انواع فنر ، تولید کننده انواع فنرهای فولادی ، استیل و تسمه ای ، با دستگاه تمام اتوماتیک و CNC ، سازنده انواع واشر ، تولیدی فنر ، تولیدی فنر در تهران ، تولیدی فنرهای فولادی ، فنرهای فولادی ، سازنده  واشر در تهران ، تولیدی انواع واشر ، فنرهای پیچشی ، فنرهای کششی ، فنر های فشاری ، فنر تسمه ای ، فنر کاسه نمد ، فنرسازی .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *